چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸
جوانرود میزبان نمایشگاه کتاب می‌شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه کتابی با پنج هزار جلد در دهه فجر سال جاری خبر داد.-

محمد رئوف محمدی‌راد با بیان این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اعلام کرد: به مناسبت دهه فجر نمایشگاه کتابی را برگزار خواهیم کرد و در این باره با یک ناشر استانی هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.
 
وی ادامه داد: در این نمایشگاه 800 عنوان کتاب و پنج هزار جلد کتاب با موضوعات عمومی شامل ادبیات، تاریخ، رمان، کمک درسی و ... در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود واقع در خیابان فرهنگیان روبه‌روی آموزش و پرورش ارایه خواهند شد.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه همزمان با آغاز دهه فجر افتتاح خواهد شد. همچنین مسابقه کتابخوانی نیز در دستگاه‌های مختلف شامل ادارات، کتابخانه‌های عمومی، آموزش و پرورش و ... برگزار می‌شود.

مسوول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان جوانرود از به صدا درآوردن زنگ انقلاب در یکی از مدارس، نمایشگاه آثار هنری، گردهمایی بصیرت، مسابقه خاطره‌نویسی، مسابقه نقاشی، همایش عفاف و حجاب و ثبت‌نام رایگان عضویت در کتابخانه عمومی، به عنوان دیگر برنامه‌های اجرا شده در این ایام نام برد.

به گفته این مقام مسوول، محفل شب شعر نیز به مناسبت دهه فجر با موضوع انقلاب اسلامی روز شانزدهم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط