سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۹
دریانورد با «اینجا گناوه است» می‌آید

کتاب «اینجا گناوه است» شامل عکس‌های قدیمی بندر گناوه به زودی توسط انتشارات دریانورد شهر بوشهر منتشر می‌شود.-

مدیرمسوول انتشارات دریانورد شهر بوشهر با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در این کتاب مجموعه‌ای از عکس‌های آثار، ابنيه و مناظر، ساحل و دريا، وقايع تاریخی، مناسبت‌ها و محيط اجتماعي – سياسي، فرهنگي – هنري و آموزش و پرورش گردآوری شده است.

غلامحسین دریانورد افزود: تصاویری از ورزشکاران، رجال و شهروندان، انقلاب اسلامی ایران، نقش بوشهر در هشت سال جنگ تحمیلی و ... عناوین فصول مختلف این کتاب را تشکیل می‌دهند.

وی به ویژگی‌های این کتاب هم اشاره کرد و گفت: قديمي‌ترين عكس اين مجموعه مربوط به 90 سال پيش و جديدترين عكس مربوط به 30 سال گذشته است.

دریانورد با اشاره به دیگر مجموعه‌های آماده نشر این انتشارات، یادآور شد: کتاب «در اطراف شب» مجموعه شعری از محمد جعفر نجدی است که در مراحل پایانی چاپ قرار دارد.

وی همچنین درباره کتاب «رویای روزهای خونین» توضیح داد: این اثر، خاطرات شفاهی علی احمدی‌پور است که به تلاش سیدقاسم یاحسینی تهیه و تدوین شده است.

دریانورد اظهار کرد: کتاب «روشن تر از آفتاب» نیز با موضوع حضرت علی (ع) به زودی منتشر می‌شود. این کتاب را روح‌انگیز ابراهیمی تالیف کرده است.

به گفته وی‌، دو کتاب «تعزیه و تعزیه‌خوانی در بوشهر» اثر جهانشیر یاراحمدی و «پذیرایی در سیلاب» (دو نمایشنامه اثری از علی قربانی) به زودی از سوی نشر دریانورد منتشر خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط