دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
«الهدی» با هدف تبادل حق مولف به نمایشگاه کتاب تونس می‌رود

معاون بازرگانی موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی با اعلام این که این مرکز برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تونس حضور می‌یابد، گفت: هدف اصلی ما برقراری ارتباط با ناشران همسو و تبادل حق مولف و امتیاز آثار است.-

حیدر کلهری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،  با بیان این خبر عنوان کرد: بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تونس از 12 تا 21 آبان ماه در پایتخت این کشور برپا خواهد بود. 

وی با اشاره به این که موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی با ارایه بیش از 170 عنوان کتاب به عنوان تنها نماینده ایران در این نمایشگاه حضور می‌یابد، گفت: در ادوار گذشته به صورت مشارکتی مکتوبات خود را به این نمایشگاه ارسال می‌کردیم، امسال برای نخستین بار به شکل مستقل در نمایشگاه کتاب تونس حضور می‌یابیم و علاوه بر کتاب، مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای تولید داخلی را ارایه خواهیم کرد.

کلهری با بیان این که مجموعه مکتوبات این انتشارات به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسوی عرضه می‌شوند، بیان کرد: این کتاب‌ها در موضوعات دینی و مذهبی، تاریخی، اجتماعی، فلسفی، مباحث گردشگری و ایرانگردی‌اند.

وی با تاکید بر این که هدف اصلی موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی از حضور در این نمایشگاه، فروش و عرضه آثار نیست، اظهار کرد: با حضور در این عرصه فرهنگی در پی برقراری ارتباط با ناشران همسو و تبادل حق مولف و امتیاز آثاریم.

بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تونس با حضور بیش از هزار ناشر از سراسر دنیا در پایتخت این کشور و در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی «الکرم» تونس برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها