سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۵
تجدید چاپ پاییزی «زیبا بنویسم»های دبستان

انتشارات قدیانی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید کتاب‌های «زیبا بنویسیم» سال‌های مختلف دبستان را تجدید چاپ کرده و کتاب ویژه سال تحصیلی دوم دبستان را با ویرایش جدید روانه بازار نشر کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب‌های زیبا بنویسیم برای آموزش خط و نگارش بهتر کودکان دبستان توسط رضا تبریزی، مدرس خوشنویسی تدوین  شده و بچه‌ها با استفاده از متن‌های اصلی استفاده شده در کتاب فارسی دبستان بهتر نوشتن را تمرین می‌کنند.
 
کتاب زیبا بنویسیم ویژه سال اول دبستان مهر امسال برای سیزدهمین بار تجدید چاپ شد و زیبا بنوسیم دوم دبستان نیز با ویرایش جدید براساس کتاب فارسی دبستان به چاپ بیست و یکم رسید.
 
زیبا بنویسیم ویژه سال های سوم و چهارم دبستان هم به ترتیب به چاپ بیستم و نوزدهم رسیده و کتاب ویژه سال پنجم هم مهر امسال برای چهاردهمین بار تجدید چاپ شده است.
 
بخش کودک و نوجوان انتشارات قدیانی (کتاب های بنفشه) این کتاب‌ها را با هدف بهبود نگارش خط فارسی و آموزش خوشنویسی برای بچه‌ها منتشر می‌کند.
 
مجموعه کتاب زیبا بنویسیم در مجموع در هشت جلد برای مقطع دبستان و راهنمایی تولید ومنتشر شده است، قیمت مجلدهای این مجموعه متفاوت است و بین دو هزار و 500 تا چهار هزار تومان قیمت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها