یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
انتشار 3 كتاب از «نیکان کتاب»

مدیر انتشارات «نیکان کتاب» در استان زنجان از چاپ سه کتاب جدید در این انتشارات خبر داد و گفت: «زبان انگلیسی»، «یاقوت کبود» و «قاضی قنوت» کتاب‌های در دست چاپ این نشرند.-

شهین رومی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: به تازگی مجوز 27 کتاب را گرفته‌ایم اما فقط سه کتاب برای چاپخانه فرستاده شده‌اند. 

رومی به کتاب‌های در دست چاپ انتشارات نیکان کتاب اشاره کرد و گفت: «زبان انگلیسی» که از سوی موسسه آموزش عالی روزبه تدوین شده است، با شمارگان یک ‌هزار نسخه، در 104 صفحه و قیمت 50 هزار ريال به زودی وارد بازار می‌شود.

وی اضافه کرد: کتاب دیگری که ‌اکنون در دست چاپ است، «رمان یاقوت کبود» نوشته ایرج جوادی نام دارد که در شمارگان دو هزار نسخه، در 276 صفحه و با قیمت 70 هزار ريال در آینده نزدیک وارد بازار کتاب خواهد شد.

مدیر انتشارات نیکان کتاب به کتاب دیگری که به چاپخانه راه یافته است، اشاره کرد و گفت: «قاضی قنوت» کتاب اشعار مذهبی به گویش ترکی است که به قلم مهدی ملکی در 512 صفحه، شمارگان یک ‌هزار نسخه و قیمت 100 هزار ريال در روزهای آینده روانه بازار می‌شود.

وی در پایان به اخذ 24 مجوز چاپ کتاب توسط این انتشاراتی اشاره کرد و گفت: به دلیل نابه‌سامانی وضعیت کاغذ، این آثار هنوز به چاپخانه فرستاده نشده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط