یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۹
برپایی مسابقه نویسندگی در کتابخانه شماره دو سلماس

مدیر کتابخانه شماره دو شهرستان سلماس در استان آذربایجان غربی از برگزاری مسابقه نویسندگی ویژه سربازان و نظامیان این شهرستان خبر داد._

معصومه مسلمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با اشاره به منابع کتاب‌های این مسابقه عنوان کرد: این مسابقه از کتاب‌های «هجوم خاموش»محمد ذکاء زاده، «شبیخون فرهنگی» احمد طهماسبی و «همه چیز درباره جنگ» مرتضی سرهنگی از اول شهریور ماه آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی  با بیان این‌که این کتابخانه از مهر ماه سال گذشته افتتاح شده است،درباره بخش‌های مختلف آن توضیح داد: این کتابخانه دارای بخش‌های کودک ‌و نوجوان، سالن مطالعه، مخزن کتاب و بخش اینترنت است و به زودی بخش نابینایان نیز تجهییز می‌شود.

مدیر کتابخانه شماره دو شهرستان سلماس درباره برنامه‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان نیز اظهار کرد: برگزاری نمایش بر اساس شخصیت‌های کتاب در بخش معرفی کتاب کودکان این کتابخانه تا سن 15 سال، هر هفته شنبه‌ها در این کتابخانه برگزار می‌شود. 

مسلمی  با اشاره به برپایی مسابقه‌های کتابخوانی آنلاین،افزود: این کتابخانه مسابقه‌های کتابخوانی آنلاین را به صورت مستمر پیگیری و از داوطلبان ثبت‌نام می‌کند.

مسلمی درباره اجرای طرح کتاب من نیز در این کتابخانه، گفت: کتابخانه شماره دو سلماس با وجود یک‌سال فعالیت،تاکنون بیش از هزار درخواست در طرح کتاب من داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط