دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۸
«سوداي وصل» و «نغمه‌هاي آسماني» رونمايي مي‌شوند

«سوداي وصل» و «نغمه‌هاي آسماني» آثاري‌اند كه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان مازندران رونمايي خواهند شد. اين آثار به كوشش بنياد شهيد و امور ايثارگران استان تاليف شده‌اند.-

معاون امور پژوهشي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، از رونمايي كتاب‌هاي «سوداي وصل» و «نغمه‌هاي آسماني» در هفته دفاع مقدس خبر داد.

غلامرضا تقوي درباره اين آثار توضيح داد: كتاب «سوداي وصل» نوشته علي اكبريان به مناجات شهيدان دفاع مقدس پرداخته است. نويسنده در اين اثر مناجات شهيدان را از لابه‌لاي يادداشت‌ها و وصيت‌‌نامه‌هاي آنان اقتباس كرده است. 

وي افزود: اين نوشتار در قطع رقعي و 142 صفحه، با شمارگان هزار نسخه و بهاي 30‌هزار ريال با همكاري مشترك دانشگاه مازندران و بنياد شهيد و امور ايثارگران اين استان منتشر و در هفته دفاع مقدس رونمايي خواهد شد. 

تقوي درباره كتاب «سوداي وصل» گفت: اين اثر نوشته «رجبعلي ترخان» است كه به زندگي يكي از شهداي روستاي كالج در شهرستان نور به نام «علي‌اكبر كوزه‌گر كالجي» در شش فصل جداگانه مي‌پردازد. 

وي با بيان اين‌كه «هر فصل از اين نوشتار به برهه‌اي از زندگي شهيد توجه دارد» گفت: اين كتاب در قطع رقعی و 107 صفحه با شمارگان هزار نسخه و بهاي 27‌ هزار ريال از سوي واحد انتشارات بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران منتشر و در هفته دفاع مقدس رونمايي خواهد شد. 

معاون امور پژوهشي بنياد شهيد و امور ايثارگران این استان در پايان از گذراندن مراحل پاياني انتشار كتابي با عنوان «پله پله تا بهار» خبر داد و گفت: اين اثر به زندانيان سياسي مسلمان پيش از انقلاب پرداخته است و اميدوارم اين نوشتار نيز در هفته دفاع مقدس منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها