شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵
بن‌کارت‌های الکترونیک نویسندگان کودک شارژ می‌شود

محمود برآبادی، دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان از اقدام این انجمن برای دریافت بن‌کارت الکترونیکی خرید کتاب برای اعضای انجمن خبر داد._

برآبادی، دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در این‌باره گفت: اقدامات اداری برای شارژ  بن‌کارت‌های الکترونیک اعضای قدیمی انجمن و صدور بن‌کارت جدید برای اعضای جدید انجام شده است.

دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان درباره میزان اعتبار این بن‌کارت‌ها اظهار بي‌اطلاعی کرد و گفت: وزارت ارشاد میزان اعتبار خرید کتاب این بن‌کارت‌ها را اعلام نکرده اما با توجه به گران شدن فرایند چاپ در سال جدید و افزایش قیمت کتاب طبیعتا انتظار می‌رود اعتبار بن‌کارت‌ها افزایش یابد.

وی افزود: انجمن نزدیک به 400 عضو قدیمی و جدید دارد که مشخصات این اعضا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است. 

برآبادی درباره شرایط اعطای بن‌کارت به اعضا اظهار کرد: ما دریافت بن‌کارت را مشروط نکرده‌ایم و تمامی اعضای انجمن، حتی کسانی که حق عضویتشان را هنوز پرداخت نکرده‌اند می‌توانند از این بن‌کارت‌ها استفاده کنند.

این نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان درباره‌ دیگر فعالیت‌های انجمن در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: انجمن برنامه‌هایی را در نمایشگاه اجرا می‌کند که به آن ارجاع شده باشد اما  اكنون اجرای برنامه‌ای از انجمن خواسته نشده است با این همه اعضای انجمن به صورت مستقل و شخصی در نشست‌های تخصصی و عمومی نمایشگاه حاضر می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها