یکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴

«نله نویهاوس» که چندین هفته پیاپی است با 5 کتاب در لیست پرفروش ترین کتاب های جیبی نشریه اشپیگل جای دارد، برای معرفی نخستین رمان جنایی خود به نمایشگاه کتاب فرانکفورت می آید.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری سایت رسمی این نمایشگاه ، وی روز شنبه 15 اکتبر (23 مهر) از ساعت 12 تا 13 میهمان غرفه انتشاراتی «مونسن اشتاین و فانردات» است تا رمان «در میان کوسه ماهی ها» را که نخستین رمان جنایی او به شمار می رود معرفی کند.
 
«نویهاوس» متولد 1967 در شهر مونستر  و تحصیلکرده رشته های حقوق، تاریخ و زبانشناسی است. او از دوران کودکی کار نوشتن را آغاز کرد اما زمان انتشار نخستین کتاب او به سال 2005 بازمی گردد. این نویسنده در سال 2005 اولین رمان خود با عنوان «در میان کوسه ها» را در انتشارات «منسن اشتاین و فانردات» منتشر کرد که این رمان با موفقیت چشمگیری همراه شد و سبب شد تا وی دومین کتاب خود را به رشته تحریر درآورد که این کتاب جنایی با عنوان«بانوی مردم ناپسند» در انتشارات خود این نویسنده به زیر چاپ رفت. 

این رمان سرآغاز یک سری جنایی نویسنده با محوریت کمیسر «الیور بودن اشتاین» و کمیسر «پیا کیرشهوف» بود که تا کنون پنج جلد از آن به چاپ رسیده است و داستان های این سری در منطقه «تانوس» جایی که او ازسن 11 سالگی ساکن آن بود رخ می دهد.

تیراژ این سری جنایی که به 14 زبان ترجمه شده ، به 660 هزار نسخه می رسد. 

«در میان کوسه ها» داستان یک بانکدار سرمایه گذار آلمانی در شهر نیویورک به نام «الکس» است که در اثر بلند پروازی برای رسیدن به موفقیت شغلی در یک باتلاق از رشوه خواری و جرایم اقتصادی گرفتار می شود و هنگامی که به شکل خودسرانه و با مسئولیت خود تحقیقات در مورد قدرتمندان بی وجدان شهر را آغاز می کند ، خود را در معرض خطر مرگباری قرار می دهد. 

این رمان به قدری هیجان انگیز است که نمی توان باور کرد که اولین کتاب منتشره نویسنده اش باشد و به قدری جذاب است که نمی توان یک لحظه آن را کنار گذاشت و از این نظر با جان گریشام در بهترین دوران کاری اش قابل مقایسه است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • sahar ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
    چه جالب .داشتم در مورد این نویسنده که کتاب سفیدبرفی باید بمیرد را هم نوشته و توسط نشر نگاه چاپ شده سرچ می کردم که به این مقاله قدیمی برخوردم. داستان سفیدبرفی خیلی هیجان انگیز و پر گره بود مثل سریال های آلمانی قشنگ و جذاب .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها