چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۶
عرضه كتاب الكترونيك «درآمدی بر سیاست خارجی دکتر احمدی‌نژاد» در فرانکفورت

كتاب «درآمدی بر سیاست خارجی دکتر احمدی‌نژاد» عنوان اثري است كه علاوه بر نسخه مکتوب آن به صورت کتاب الكترونيك در شصت و سومین نمايشگاه بين‌المللي كتاب فرانكفورت توسط انتشارات علمي و فرهنگي عرضه می‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين كتاب به سه زبان فارسي، انگليسي و فرانسه منتشر شده و به موضوع گرایش‌های ساختاری و عناصر متحول کننده سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران پرداخته شده است.

در مقدمه این کتاب، نویسنده بررسی سیاست خارجی دولت دکتر محمود احمدی‌نژاد را نیازمند شناخت زمینه‌های تاریخی، بنیادی مفهومی، گفتمانی ساختارها، کارکردها، اصول و کنشگران دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در بستر زمان دانسته است.

از جمله امکانات نسخه الكترونيكي اين كتاب، اجرای خودکار و بدون نیاز به نصب بر روری رایانه، نمایش متوالی و بدون نیاز به دخالت کاربر، امکان استفاده از کلیدهای میان‌بر، امکان جستجوی ساده و ترکیبی بر اساس حروف الفبای هر زبان و استفاده از امکانات پژوهشی است.

انتشارات علمي و فرهنگی از تازه‌های نشر خود با 170 عنوان کتاب و 45 عنوان كتاب الكترونيك دو یا سه زبانه با موضوعات مختلف، در نمايشگاه فرانكفورت حاضر می‌شود.

شصت و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از 20 تا 24 مهرماه (16 تا 12 اکتبر 2011) در کشور آلمان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها