سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰
«پیام‌آوران تاریکی» در آستانه ورود به بازار كتاب

گروه بهائیت‌پژوهي پژوهشکده باقرالعلوم(ع) کتاب «پیام‌آوران تاریکی» را درباره فرقه بهائیت در آستانه نشر دارد. اين گروه با شناسايي و نقد آراي اين فرقه، در راه آگاهي‌بخشي به نسل جوان گام برمي‌دارد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع)، علي موسوی‌زاده، مدیر گروه بهائیت‌پژوهي اين پژوهشکده، با تأکید بر لزوم شناسایی فرقه‌هاي ضاله گفت: با توجه به این که هر گروه ضاله و منحرفی را ابتدا باید شناخت و سپس شيوه‌هاي مقابله با عقايد و روش‌های تبلیغی آنها را ارزیابی، تحلیل و نقد كرد، بخش بهائیت‌پژوهي نوشتن کتابی با نام «پیام‌آوران تاریکی» را آغاز كرده است.

وی با اشاره به این كه اين کتاب پس از آماده شدن براي تغذیه فکری به روحانیان مستقر در سازمان تبلیغات سراسر کشور ارايه مي‌شود، عنوان كرد: رصد و شناسایی برگشتگان از بهائیت، رصد اینترنت و فضای مجازی سایت‌ها و وبلاگ‌های بهایی، بررسي کتاب‌ها و ردیه‌ها علیه بهائیت، برملا كردن ابعاد دقيق تهاجم فرهنگي فرقه ضاله بهائيت اعم از كتاب، مقاله، نشريه و سايت و به روزرساني اطلاعات درباره فرقه ضاله بهائيت، از جمله اقدامات ضروري اين عرصه‌اند. 

مدیر گروه بهائیت‌پژوهي یادآور شد: اطلاع‌رساني به مديران و مسوولان ارشد نظام در راستاي ايجاد حساسيت درباره فرقه ضاله و همچنین رصد پيمايشي در جامعه شهري، تهيه سلسله گزارش‌‌هايي از تاريخچه بهائيت شامل ظهور باب و صبح ازل ظهور بهاءالله، از دیگر فعالیت‌های مهم این گروه‌اند. 

موسوی‌زاده درباره اقدامات دیگر اين گروه اظهار كرد: از جمله اقدامات گروه، شناسايي استادان نقد بهائيت و مراكز فرهنگي در رد و نقد بهائيت در استان قم بوده، چرا كه شناساندن اين فرقه‌ انحرافي به مردم به ويژه نسل جوان با کمک رسانه‌هاي عمومي بسيار تأثيرگذار است.
 
وي تهيه گزارشي درباره خاطرات افراد مطلع درباره فعاليت‌هاي انحرافي فرقه بهائيت و افراد بريده از اين فرقه ضاله را از جمله مباحث اين نوشتار ياد كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها