یکشنبه ۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۹

بزرگترین مرکزفرهنگی – هنری شهر مونیخ موسوم به «گاستایگ» در 29 ژوئن (8 تیر) در جریان برگزاری جشنواره فیلم «لانگ» شاهد پنجمین گردهمایی نمایندگان انتشاراتی‌های کتاب و کمپانی‌های فیلمسازی خواهد بود./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، این گردهمایی با عنوان «کتاب، فیلم را ملاقات می‌کند» از سوی انجمن ایالتی باواریا در بورس ناشران و کتابفروشان آلمان با همکاری شرکت‌های رسانه‌های سمعی و بصری «کلاستر» و رسانه های چاپ و طبع «کلاستر» ایالت بایرن برپا می‌شود و طی آن ناشران می توانند برای تبدیل کتاب های خود به فیلم سینمایی با یکدیگر به رقابت بپردازند. 

در این نشست ناشران از این امکان برخوردارند که یک کلیپ دو دقیقه‌ای سینمایی از کتاب های جدید یا از عناوین منتشر نشده خود را در معرض دید فیلمسازان، فیلمنامه نویسان و تهیه کنندگان قرار دهند. اسامی کتاب‌هایی که به عنوان آثار برگزیده از سوی دست اندرکاران انتخاب شده‌اند، در این گردهمایی اعلام می شوند.
 
انتشاراتی های «آرنا» از ورتسبورگ، «آوفباو» برلین، «سی. اچ. بک» مونیخ ، «کتاب های جیبی آلمان» از مونیخ، «د.ت.فا جونیور» مونیخ، «پی.کیرشهایم» مونیخ، «پرووربیس.ای.یو» وین ، گروه ناشران «رندوم هاوس» روزنهایم ، «اشتارکس – اشتور» مونیخ و «اوسلو – خوب شنیدن» مونیخ در این انتخاب شرکت داشتند. 

همچنین میهمانان بخش صنعت فیلم این مراسم می توانند با نمایندگان ناشران مربوط به صحبت بپردازند و لیست انتشاراتی‌ها را نیز مطالعه کنند. این گردهمایی ثابت می‌کند از تماس‌هایی که بین شرکت کنندگان برقرار می‌شود به طور تمام و کمال حمایت می‌شوند. 

پشتیبان اصلی گردهمایی «کتاب، فیلم را ملاقات می‌کند» 2011 شرکت خصوصی فیلم باواریا و دفتر وکلای دعاوی «اس.ک.و شوارتز» دیگر حامی این گردهمایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها