یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۹
مهلت ارسال مقاله برای مجموعه شاهنامه‌پژوهی تمدید شد

مهلت ارسال مقاله برای انتشار در دو مجموعه مقاله شاهنامه‌پژوهی که به کوشش بنیاد فردوسی به چاپ می‌رسند تا ۲۵ فروردین تمدید شد.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی بنیاد فردوسی، «رازهای شاهنامه» (جستارهایی در یادبود هزاره شاهنامه) و «شاهنامه‌پژوهان برجسته» عنوان این دو مجموعه مقاله در حوزه شاهنامه‌پژوهی است که به کوشش بنیاد فردوسی و با همکاری نشر پازینه و موسسه خانه كتاب منتشر می‌شود.

شاهنامه‌پژوهان و علاقه‌مندان می‌توانند فایل نوشتاری مقاله‌های خود را تا ۲۵ فروردین با موضوعات مرتبط با شاهنامه یا آثاری که به رمزگشایی از شاهنامه می‌پردازند به دبیرخانه بنیاد فردوسی ارسال کنند.

یاسر موحدفرد، دبیر بنیاد فردوسی، مسوول گردآوری مقالات این دو کتاب است.

وی پیش‌تر در گفت‌و‌گو با ایبنا درباره افرادی که مقالات آن‌ها در این کتاب‌ها منتشر می‌شود گفته بود: میرجلال‌الدین کزازی، ابوالفضل خطیبی، سیدضیاء‌الدین هاجری، عزیزالله جوینی، محمدحسین توسی‌وند، حمیدرضا شایگان‌فر، قدمعلی سرامی و سیدعلی موسوی گرمارودی برخی از شاهنامه‌پژوهانی هستند که مقالات خود را برای چاپ در کتاب «شاهنامه‌پژوهان برجسته» به دبیرخانه بیناد فردوسی ارسال کرده‌اند.

همچنین به گفته او تاکنون مقالاتی از میرجلال‌الدین کزازی، محمدعلی اسلامی ندوشن، جلال خالقی مطلق، محمدامین ریاحی، سیدضیاء‌الدین هاجری، عزیزالله جوینی، فرهاد وداد، جلیل دوست‌خواه، سجاد آیدین‌لو، نصرت‌الله رستگار و سیدمحمد دبیرسیاقی برای انتشار در کتاب «رازهای شاهنامه» در نظر گرفته شده است.

دبیرخانه بنیاد فردوسی واقع در تهران، خیابان دكتر فاطمی، خیابان رهی معیری، ساختمان شماره ۷، طبقه دوم است. همچنین پژوهش‌گران می‌توانند آثار خود را به نشانی پست الكترونیک «y.movahed@yahoo.com» ارسال كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط