شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
«تک ‌زنگ‌هایی عاشقانه» تازه‌ترین اثر شاعر مهابادی منتشر شد

تازه‌ترین اثر پژوهشگر و شاعر مهابادی تحت عنوان «تک زنگ‌هایی عاشقانه» چاپ و منتشر شد.

کیوان گورک، شاعر و مدرس دانشگاه زبان و ادبیات فارسی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: از سال 1384 در حوزه پژوهشگری ادبیات مشغول به فعالیت هستم و تاکنون بیش از 40 مقاله ملی، بین المللی (isi و cis) در مجلات و ژورنال‌های بین المللی به چاپ رسانده‌ام.

وی افزود: تک زنگ‌هایی عاشقانه تازه‌ترین اثرم در قالب شعر مینیمال در 82 صفحه توسط انتشارات زانکو چاپ و منتشر شد. و در همین راستا تقدیرنامه‌ای از استاد شفیعی کدکنی استاد تمام زبان و ادربیات فارسی دریافت کرده است.
 

گورک در ادامه سخنان خود به کتابهای دیگر خود بیان کرد: در سال 1387 کتاب «نبرد خدایان حماسه رستم و اسفندیار» را در قالب خوانشی جدید و اولین جنگ مذهبی داخلی ایرانیان در 75 صفحه توسط انتشارات رهرو در مهاباد به چاپ رسانده‌ام.

این شاعر مهابادی اظهار کرد: کتاب «جان نوشته‌های یک دل مرده» نیز که به عنوان اولین بار در ادبیات فارسی پاره‌نویسی به عنوان تفسیری جدید و خلاقانه در 156 در انتشارات زانکو بوکان در سال 97 به چاپ رسیده است.

این پژوهشگر زبان و ادبیان فارسی کتاب «ریشه‌یابی و تحلیل ساختاری هزار و یک شب» از دیگر آثار خود معرفی و گفت: این کتاب به ریشه‌یابی  و تحلیل ساختاری حکایت‌های این اثر پرداخته است، این اثر نیز در 248 صفحه در پاییز 1397 توسط انتشارات زانکو در بوکان چاپ و منتشر شده است. و مجموعه شعر «تیغ‌های عاشقانه کاکتوس» را هم در سال سال 1397 با 183 صفحه در انتشارات زانکو به چاپ رسانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها