پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
کتاب‌های موسیقی انتشارات پارت در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

انتشارات پارت امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، با چهار عنوان جدید حضور خواهد داشت و کتاب‌های «اشمیت؛ اُپوس ۱۶» تمرینات مقدماتی برای پیانو، «پوتسولی ۱۱۵۱» آموزش سلفژ؛ پارلاتی و کانتاتی، «ماتزاس اُپوس ۳۶» ۷۵ ملودی و تمرینات طبقه‌بندی‌شده برای ویولن و «شگردهای موسیقی» را به بازار نشر عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ انتشارات پارت امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، با ۴ عنوان کتاب هنری جدید حضور خواهد داشت و کتاب‌های «اشمیت؛ اُپوس ۱۶» تمرینات مقدماتی برای پیانو، «پوتسولی ۱۱۵۱» آموزش سلفژ؛ پارلاتی و کانتاتی، «ماتزاس اُپوس ۳۶» ۷۵ ملودی و تمرینات طبقه‌بندی‌شده برای ویولن و «شگردهای موسیقی» را به بازار نشر عرضه خواهد کرد.

همچنین کتاب‌های «فورته پیانو» متد آموزشی پیانو؛ سطح یک، «هانون» ۶۰ تمرین برای پیانو، «چرنی؛ اُپوس ۵۹۹»، راهکارهای عملی برای نوآموزان پیانو، «بهترین‌های کلاسیک برای پیانو»، «آثاری از رکن‌الدین مختاری برای کمانچه» و «شُدَستیم» تجدید چاپ شده‌اند.

شروین مفیدی، مدیر انتشارات پارت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مطرح کرد: پس از نمایشگاه، کتاب‌های «سی و سه مبحث در اتنوموزیکولوژی» به نویسندگی برونو نِتِل و ترجمهٔ مریم قرسو؛ کتاب «عمله‌جات طرب خاصه؛ خوانشی از دو نقاشیِ عصر ناصری با موضوع موسیقی، اثر صنیع‌الملک و کمال‌الملک» به نویسندگی ایلناز رهبر؛ کتاب «عبدالقادر مراغی؛ پژوهشی در زندگی و آثار آهنگ‌ساز و نظریه‌پرداز سدهٔ هشتم هجری» به نویسندگی مورات بارداکچی و ترجمه سیروس جمالی و همچنین کتاب «هارمونی در موسیقی اروپای غربی؛ قرن نهم تا آغاز قرن بیستم» به نویسندگی ل. دیاچکُوا و ترجمهٔ مسعود ابراهیمی به چاپ اول خواهد رسید.

وی افزود: همچنین کتاب «روش ساختن سه‌تار؛ ویراست جدید به همراه سه تارسازی به روش استاد محمود هاشمی» به نویسندگی ناصر شیرازی از انتشارات پارت به مرحلهٔ تجدید چاپ می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط