پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
هنرنمایی مردان سفیدپوش در نمایشگاه

در محوطه روبروی سالن ناشران عمومی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، گروه نمایشی مردان سفید پوش نمایشی در ساختار پانتومیم برای بازدید کنندگان اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، در محوطه روبروی سالن ناشران عمومی، گروه نمایشی مردان سفید پوش نمایشی در ساختار میم برای بازدید کنندگان اجرا کردند.

در این نمایش ۵ مرد سفید پوش، به صورت صامت، چندین روایت را بر مبنای الگو و سبک صحیح زندگی ایرانی در قالب کنش های رفتاری بدون کلام اجرا کردند.

یکی از ویژگی‌های مدرن که در اجرای این نمایش به کار گرفته شده، تعامل بازیگران با مردم بود. این تعاملات بدون دیالوگ و در قالب حرکات و ایما و اشاره بود.

روایت‌های این گروه نمایشی، با رویکرد سبک زندگی سالم و به جهت ترویج فرهنگ‌سازی مثبت و شامل ۶ آیتم متنوع بود. در این آیتم‌ها به آموزش رفتارهای درست اجتماعی مانند خواندن کتاب به جای استفاده از گوشی همراه پرداخته شد.

در مجموع باید گفت، این گروه نمایشی با اینکه گریم خاصی داشتند و از ماسک‌هایی فلت استفاده کرده بودند، اما در اجرای ویژه پانتومیم موفق نبودند و حرکات آن‌ها شبیه به حرکات یک انسان عادی در زندگی روزمره بود. با این‌که انتظار می‌رفت با توجه به نوع اجرا و و استفاده از گریم ویژه ماسک بتوانند حرکات بدنی ویژه‌تر و گویاتری را بر اساس هنر بازیگری پانتومیم ارائه دهند.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها