چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۵
يك ميليارد ريال اعتبار براي اجراي دوره‌هاي آموزش قرآن كريم

بيش از يك ميليارد ريال اعتبار براي اجراي دوره‌هاي آموزش حفظ و مفاهيم قرآن كريم از سوي مركز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني كشور به 15 موسسه استان‌هاي اصفهان، ايلام و بوشهر اختصاص يافت./

مرتضی خدمتکار، کارشناس آموزش مرکز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني كشور در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر، عنوان كرد:‌ اين طرح در راستاي حمایت از اجرای دوره‌های آموزش حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم صورت مي‌گيرد. 

وی تصريح كرد: موسسات استان‌های مورد نظر دو هزار و 445 قرآن‌آموز را در بخش‌های حفظ و مفاهیم تحت‌پوشش خود دارند که از این تعداد 1853 نفر در بخش مفاهیم و 592 نفر در بخش حفظ حضور فعاليت مي‌كنند. 

خدمتکار يادآور شد:‌ برخي از موسسات نظير، حافظان وحي كاشان، جامعه بيت‌الزهرا(س)، مهد قرآن اصفهان، آيت‌الله عاملي آران و بيدگل از استان اصفهان مبلغ 654 میلیون و 200 هزار ریال اعتبار دريافت كرده اند.

وي با اشاره به اين كه موسساتي چون «حنان دلوار، امام خميني(ره) دشتستان، کوثر اهرم تنگستان، معراج(بشري) دير و امام جعفر صادق(ع) گناوه از استان بوشهر» مبلغ 105 میلیون و 120 هزار ریال دريافت كرده اند،گفت: همچنين مبلغ 653 ميليون و 704 هزار ريال به موسسات کوثر ايلام، باقرالعلوم(ع) ملک‌شاهي و انجمن قرآن و نهج‌البلاغه شيروان چرداول از استان ایلام اختصاص دارد.

مرتضي خدمتكار در پایان بیان کرد: این اعتبار بر اساس عملکرد موسسات قرآنی در اجرای طرح ملی حفظ و مفاهیم قرآن کریم و میزان توانایی در اجرای این طرح در سال جاری تخصيص يافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط