سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
«تلخی رهایی» با حضور نویسنده و راوی کتاب معرفی می‌شود

چهل‌ویکمین قسمت برنامۀ «جلد دوم»، ۷ اسفند ماه، ساعت ۱۸ از شبکه کتاب به نشانی ketab.tv پخش می‌شود.

‌به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جواد کامور بخشایش، نویسندۀ کتاب «تلخی رهایی» و علی بیگلری، راوی کتاب مهمانان چهل‌ویکمین قسمت برنامۀ «جلد دوم» هستند.

این کتاب، مجموعه‌ای از خاطرات علی بیگلری، اسیر ایرانی رهاشده از اردوگاه اشرف است که در جبهه‌های غرب به اسارت نیروهای بعثی درآمد و حدود ۱۳ سال اسیر و زندانی شد. کتاب «تلخی رهایی» به کوشش جواد کامور بخشایش در ۹ فصل گردآوری و به همت انتشارات سوره مهر چاپ و توزیع شده است.

جواد کامور بخشایش، در سال ۱۳۵۳ به دنیا آمد. او از ۱۳۷۳ وارد دفتر ادبیات انقلاب اسلامی شد و در حوزه‌های تاریخ، ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به پژوهش و نویسندگی پرداخت. او علاوه بر نگارش مقالاتی در فرهنگ ناموران معاصر ایران، دایره‌المعارف انقلاب اسلامی، فرهنگ نام‌آوران، فصلنامۀ پانزده خرداد، مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی ۱۵ خرداد، هفته‌نامۀ الکترونیکی تاریخ شفاهی، فصلنامۀ مطالعات تاریخی، ماهنامۀ شاهد یاران، ماهنامۀ پلاک هشت و روزنامه‌های ایران، رسالت، همشهری و کیهان فعالیت کرده است. از جمله آثار او می‌توان به «نامی که ماند»، «خاطرات سید مرتضی نبوی»، «گزارش یک طرح»، «خاطرات سید کاظم اکرمی» و … اشاره کرد.

گفتنی است، چهل‌ویکمین قسمت برنامۀ «جلد دوم»، ۷ اسفند ماه، ساعت ۱۸ از شبکه کتاب پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها