شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
مجموعه شعر «آبی‌تر» رونمایی شد

قم - با حضور شاعران مطرح استان قم از مجموعه شعر «آبی‌تر» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، سید حمیدرضا برقعی در مراسم رونمایی از مجموعه شعر «آبی‌تر» که در سالن سبز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: عنصر عاطفه از بارزترین ویژگی اشعار محمد غفاری است و ساختار کتاب مبتنی بر احساس و اتفاقات عاطفی رقم خورده است.

وی با معرفی نمونه‌های موفقی از شعر عاطفی در طول تاریخ ادبیات، گفت: به عنوان نمونه اشعار فروغی بسطامی نمونه‌ای موفق در این حوزه به شمار می‌رود.

برقعی تصریح کرد: برخی از ابیات این مجموعه شعر اندیشه محور کتاب، است و پیشنهاد می‌کنم شاعر در عرصه شعر اندیشه‌ای ورود و تجربه خود را در این رابطه بیشتر کند.

به گزارش ایبنا؛ در این نشست شاعران مطرح استان از جمله سیدمحمد بهشتی، محمدجواد الهی‌پور، فاطمه سلیمان‌پور، نجمه سادات هاشمی، شهاب‌الدین خالقی، حسین عباس‌پور، حسن خسروی وقار، شهره انجم شعاع، محمد محمودآبادی، سید علی نقیب، زهرا سادات ضرابی، حامد طونی، مرتضی فاتحی نسب و محمد میرزای بازرگانی در این برنامه حضور داشتند و به شعرخوانی پرداختند.

گفتنی است؛ مجموعه شعر «آبی‌تر» شامل اشعار عاشقانه محمد غفاری در بازه زمانی سال‌های ۸۸ تا ۹۸ سروده شده‌اند که در سال ۱۴۰۲ توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها