شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
چگونه بهترین کاغذ دیواری ساده را انتخاب کنیم؟

کاغذ دیواری ساده یکی از بهترین دیوارپوش‌هایی است که می‌توانید برای فضاهای مختلف از آن استفاده کنید. در مورد این کاغذ دیواری‌ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کاغذ دیواری‌های ساده چگونه هستند؟ همیشه لازم نیست برای زیبایی به دنبال شلوغی بگردید و گاهی اوقات سادگی بهترین انتخاب خواهد بود. در مورد کاغذ دیواری این موضوع به خوبی صدق می‌کند و استفاده از کاغذ دیواری ساده و شیک در برخی شرایط بهترین فضاسازی را برای شما به همراه خواهد داشت. البته این را هم باید بگوییم که در حال حاضر کاغذ دیواری‌های ساده به عنوان یکی از محبوب‌ترین دیوارپوش‌ها شناخته می‌شوند. شما این محصولات را به راحتی می‌توانید با هر دکوراسیونی هماهنگ کنید. برخلاف بسیاری دیگر از دیوارپوش‌ها، کاغذهای دیواری ساده قابلیت استفاده در فضاهای گوناگون مثل اتاق خواب و پذیرایی را دارند. در مورد این کاغذها بیشتر صحبت خواهیم کرد و نکات متعددی را در مورد آنها بررسی خواهیم نمود.

کاغذ دیواری ساده

آشنایی با ۴ نوع کاغذ دیواری ساده

بسیاری از مردم این تصور را دارند که کاغذ دیواری ساده فقط در یک مدل وارد بازار می‌شود. این در حالی است که کاغذهای ساده انواع مختلفی دارند و ما آنها را با هم مرور می‌کنیم:

کاغذ طرح‌دار: مدل کاغذ دیواری ساده و شیک طرح‌دار یکی از انواع این محصول می‌باشد. البته در این کاغذها از طرح‌های درشت استفاده نشده و طرح‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار ریز و ظریف هستند. استفاده این مدل از کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی منزل پیشنهاد می‌شود. یک مدل زیبا کاغذ دیواری ساده ۱۵۶۴ با رنگ سفید اکلیلی در سایت پرشین راگ می باشد.

کاغذ بدون طرح: یکی دیگر از انواع کاغذهای ساده، کاغذ بدون طرح است که از بافت ریزی برخوردار می‌باشد و در رنگ‌های گوناگون وارد بازار می‌گردد. این کاغذ دیواری بیشتر برای استفاده در اتاق خواب یا سالن زیبایی پیشنهاد می‌شود.

کاغذ رنگدار: کاغذهای ساده رنگ‌دار در اکثر فضاها قابلیت استفاده دارند و البته اگر آنها را با کاغذهای طرح‌دار ترکیب کنید می‌توانید محیطی آرامبخش داشته باشید.

چگونه بهترین کاغذ دیواری ساده را انتخاب کنیم؟

کاغذ دیواری ساده و شیک

کاغذ ساده برای چه فضاهایی کاربرد دارد؟

کاغذ دیواری ساده کاربرد گوناگونی برای فضای مختلف دارد. کاربردهای متنوع این کاغذ دیواری‌ها را برای فضاهای گوناگون مورد بررسی قرار می‌دهیم:

اتاق خواب: یکی از بهترین فضاهایی که کاغذ ساده می‌تواند در آن کاربردهای خوبی داشته باشد اتاق خواب است. دقت داشته باشید که اتاق خواب محل استراحت شما است و تامین آرامش در آن اهمیت زیادی دارد. اگر شما در اتاق خواب خودتان فضای شلوغی ایجاد کرده‌اید، بهتر است کاغذ دیواری‌های اتاق خواب ساده را برای نظم بخشیدن به فضا انتخاب کنید.

اتاق کودک: یکی دیگر از فضاهای جذابی که کاغذ ساده می‌تواند برای آن انتخاب مناسبی باشد اتاق کودکان است. البته توجه داشته باشید که کاغذ انتخاب شده برای اتاق دختر یا پسر باید متفاوت باشد. در انتخاب کاغذ برای دیوارهای آنها ابتدا سلیقه‌شان را مدنظر قرار دهید.

پشت تلویزیون: کارشناسان مختلف پیشنهاد می‌کنند که اگر دکوراسیون پذیرایی شما شلوغ است حتماً برای دیوارپوشی از کاغذ دیواری‌های ساده کمک بگیرید. استفاده از این کاغذها کمک می‌کند تا شلوغی فضای پذیرایی شما کمتر نمایش داده شود.

پذیرایی: یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دیوارپوشی فضای نشیمن استفاده از کاغذهای ساده است. این کاغذ دیواری‌ها جلوه خوبی برای فضای پذیرایی شما دارند و می‌توانند آن را جذاب‌تر از قبل نشان دهند.

اتاق کار: اگر می‌خواهید اتاق کار خودتان را به سرعت دیوارپوشی کنید گزینه‌ای جز کاغذهای ساده نخواهید داشت. این کاغذها بهترین گزینه برای فضاهای اداری هستند. کاغذهای ساده برای استفاده در فضاهایی مثل مراکز درمانی، سالن‌های ورزشی، رستوران‌ها و کافی شاپ گزینه جذابی است.

چگونه بهترین کاغذ دیواری ساده را انتخاب کنیم؟

کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی

نکاتی مهم در انتخاب کاغذهای دیواری ساده

برای اینکه بهترین کاغذ دیواری ساده را انتخاب کنید بهتر است به چند نکته دقت داشته باشید. نکاتی که به شما کمک می‌کنند انتخاب درستی داشته باشید عبارتند از:

وقتی کاغذ دیواری‌های ساده را انتخاب می‌کنید باید به دنبال رنگ‌های روشن بگردید. البته این ویژگی برای افرادی که اتاق کوچک دارند چندان جالب نخواهد بود. در حقیقت اگر رنگ‌های روشن را برای اتاق‌های کوچک انتخاب کنید ممکن است فضای آنها را کوچکتر از چیزی که هست جلوه دهید.

برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری حتماً به دکوراسیون محیط دقت کامل داشته باشید. ترجیحاً بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با بخش‌های مختلف محیط هماهنگی داشته باشد. اگر اتاق شما دارای رنگ‌های تیره است پیشنهاد می‌کنیم به سراغ کاغذ دیواری‌های شلوغ نروید.

یکی از روش‌هایی که کمک می‌کند بهترین انتخاب را داشته باشید، تست طرح مورد نظرتان بر روی بخشی از دیوار فضای منزل است. البته انجام چنین کاری به این وابسته است که از فروشگاهی محصول مورد نظرتان را تهیه کنید که رضایت مشتری برای او اهمیت و ارزش زیادی داشته باشد.

قیمت هر متر کاغذ دیواری ساده چقدر است؟

نمی‌توانیم یک عدد واحد برای قیمت کاغذ دیواری ساده عنوان کنیم. قیمت هر متر کاغذ دیواری ساده به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلاً قیمت کاغذ دیواری برای اتاق ۱۲ متری رنگی با دیگر کاغذها متفاوت است. البته به طور کلی اگر بخواهیم کاغذ دیواری‌ها را طبقه‌بندی کنیم باید به دو عنصر طرح و جنس توجه ویژه داشته باشیم. برخی افراد به این فکر می‌کنند که قیمت کاغذ دیواری ساده ارزان به دلیل جنس ضعیف آن می‌باشد. با این حال کاغذ دیواری‌های ساده جذابی در بازار وجود دارند که جنس آنها قوی است اما قیمت پایینی دارند. چیزی که به شما کمک می‌کند بهترین محصول را با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید مراجعه به یک فروشگاه معتبر می‌باشد.

چگونه بهترین کاغذ دیواری ساده را انتخاب کنیم؟

قیمت کاغذ دیواری ساده ارزان

کدام فروشگاه برای خرید کاغذ ساده مناسب است؟

خرید کاغذ دیواری ساده همانگونه که گفتیم وابستگی شدیدی به فروشگاهی دارد که از طریق آن می‌خواهید این محصول را تهیه کنید. فروشگاه‌های متعددی هستند که ادعا می‌کنند بهترین و با کیفیت‌ترین کاغذهای دیواری را با نازل‌ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند. با این حال واقعیت گویای چیز دیگری است و بررسی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از این ادعاها پوچ و توخالی هستند.

فروشگاه‌هایی که کاغذ دیواری‌های ساده را با بهترین کیفیت، زیباترین طراحی و مستحکم‌ترین جنس در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند، انگشت شمار هستند. فروشگاه‌هایی مانند پرشین راگ از جمله فروشنده‌هایی هستند که محصولات خود را در بهترین شرایط عرضه می‌کنند. محصولات موجود در این فروشگاه از برندهای روز دنیا تهیه شده‌اند و دارای تنوع طرح و رنگ هستند. بعید است شما طرح مورد نظر خودتان را در محصولات این فروشگاه مشاهده نکنید. اگر علاقه دارید با محصولات و خدمات این فروشگاه بیشتر آشنا شوید لازم است به آدرس اینترنتی آن مراجعه نمایید. آدرس اینترنتی پرشین راگ www.epersianrug.com است.

برچسب ها: کاغذ دیواری ساده, قیمت کاغذ دیواری ساده, پرشین راگ, کاغذ دیواری, کاغذ دیواری ساده پذیرایی, کاغذ دیواری ساده ارزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها