جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کتابخانه روستای قلعه واری سرپل ذهاب افتتاح شد

کرمانشاه- همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه روستای قلعه واری سرپل ذهاب که به همت خیرین ساخته شده افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سرپل ذهاب، شامگاه پنجشنبه همزمان با سی و یکمین هفته کتاب و کتابخوانی اجرای برنامه‌های مرتبط با این هفته در دستور کار تمامی شهرستان‌های کرمانشاه قرار گرفته که در همین راستا کتابخانه روستای قلعه واری سرپل ذهاب افتتاح شد.

در حاشیه برگزاری کراسم افتتاح کتابخانه روستایی در شهرستان سرپل ذهاب صدراله بابلی فرماندار این شهرستان با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به کتاب همواره یکی از دغدغه‌هایی بود که در طول سال‌های مختلف با برنامه‌های متنوع دنبال شده است.

وی با تاکید بر اهمیت افرایش روحیه کتابخوانی در جامعه، افرود: با توجه اچبه اهداف هفته کتاب و کتابخوانی و شعار اسن هفته در راستای ترویج روحیه کتابخوانی به ویژه در کودکان و نوجوانان به افتتاح کتابخانه می تواند آغاز راهی نو در سطح منطقه برای مردم باشد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: امروز راه نجات جامعه و رشد و پیشرفت کشور توجه به علم و دانش و کتاب است و بنابراین باید فرهنگ در اولویت برنامه ریزی قرار گیرد.

بابلی خاطر نشان کرد: ساخت کتابخانه برای روستای قلعه واری شهرستان سرپل ذهاب به واسطه موسسه خیریه بیماران خاص بوده که با فضا سازی مناسب و سالن مطالعه ۵۰ نفره تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در این کتاب برای غلاقه مندان به کتاب را در خود جای داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها