یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
آئین اختتامیه رویداد استانی فرهنگی، هنری، ادبی طوفان‌الاقصی در بروجرد برگزار شد

لرستان - آئین اختتامیه رویداد استانی فرهنگی، هنری، ادبی طوفان‌الاقصی با معرفی برگزیدگان در بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بروجرد، آئین اختتامیه رویداد استانی فرهنگی، هنری، ادبی طوفان‌الاقصی شامگاه یک‌شنبه در بروجرد برگزار شد.

این جشنواره در چهار بخش شعر، موسیقی، خوشنویسی و هنرهای تجسمی (پوستر) برگزار شد ۱۵۰ اثر در موضوعات محور مقاومت اسلامی، نقش سرداران مقاومت، شهدای مقاومت، بازتاب جهانی جبهه مقاومت، نقش حاج قاسم سلیمانی در انسجام و قدرت جبهه جهانی مقاومت، روحیه و عزم جوانان امروز فلسطین و آزادی قدس شریف از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

برگزیدگان بخش‌های مختلف به شرح زیر از سوی هیئت داوران معرفی شدند:

بخش شعر

مقام اول علی کاوند از بروجرد، مقام دوم ابراهیم موسوی از الیگودررز و مقام سوم سجاد روانمرد از بروجرد

شایسته تقدیر

میثم کاووسی از بروجرد، فاطمه بیرانونداز خرم‌آباد، سایه موسوی از نورآباد، آیدا شیرین‌بیان از بروجرد و حامد احمدی از خرم‌آباد

بخش موسیقی

مقام اول حسین حیدری از خرم‌آباد، مقام مشترک دوم سیدحجت موسوی و محمد رضا مصطفایی از و گروه سرود آسمان از خرم‌آباد، مقام سوم علی‌رضا داودی از بروجرد.

حامد میرزایی و رضا گودرزی بروجرد شایستگان تقدیر بخش موسیقی معرفی شدند.

بخش خوشنویسی

مقام اول ناصر نیک‌ضمیر، مقام دوم افشین‌تیغی، از بروجرد، مقام سوم مشترک زهره شماعی از بروجرد و مرتضی احمدی از نورآباد

رضا ندیمی، مهسارذورالنوری، محمد ولی‌اللهی، فاطمه طباطبایی‌صدر، هومن مظفری، محمد برنجی، فاطمه بهرامی در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.

بخش هنرهای تجسمی (پوستر)

مقام اول سیدحسن موسوی از خرم‌آباد، مقام دوم فاطمه معظمی‌گودرزی از بروجرد، مقام سوم ساره زندوکیلی از بروجرد

ابواافضل سالاروند از دورود، زهرا رزمی از بروجرد، امیرمهدی محمدزکی، رامینا یاراحمدی و مصطفی سالاروند از بروجرد نیز در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گزارش ایبنا، مجتبی خرسندی و روح‌الله گائینی از شعرای آینی کشور به عنوان شاعران مهمان این مراسم و همچنین سجاد روانمرد، سیدابراهیم موسوی علی کاوند از شاعران استان در این مراسم اشعاری را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل قرائت کردند. اجرای سرود و نماهنگ در حمایت از مردم غزه از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها