شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۲
جلد دوم داستان‌هاي كوتاه از زندگاني 14 معصوم(ع)

چاپ اول از جلد دوم كتاب «قصه‌هاي كوچك از زندگي چهارده معصوم(ع) » نوشته محمود پوروهاب و مجيد ملامحمدي از سوي موسسه بوستان كتاب منتشر و روانه بازار نشر شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اثر حاضر مي‌كوشد موضوعات اخلاقي و تربيتي را در قالب قصه‌هايي از زندگي معصومان(ع) براي گروه سني كودكان و نوجوانان به تصوير بكشد.

گفتار و رفتار چهارده معصوم پاك(ع) براي همه انسان‌ها، درس‌آموز و زندگي‌ساز است. سيره اين بزرگواران بايد از نخستين ايام يادگيري، براي كودكان و نوجوانان در قالب‌هاي علمي، پژوهشي و هنري بازگو كرد تا در وجودشان نهادينه شود.

در جلد دوم اين كتاب، داستان‌هايي از زندگاني امام صادق(ع) (27 داستان)، امام کاظم(ع) (13 داستان)، امام رضا(ع) (18 داستان)، امام جواد(ع) (13 داستان)، امام هادی(ع) (14 داستان)، امام حسن عسکری(ع) (12 داستان) و امام زمان(عج) (10 داستان) به تصوير كشيده شده است و در انتهاي هريك، كتاب‌نامه‌اي درج شده كه در آن اسامي كتاب‌هايي كه داستان‌هاي كتاب از آن نقل شده است، به عنوان منبع ذكر شده‌اند.

چاپ اول از جلد دوم كتاب «قصه‌هاي كوچك از زندگاني چهارده معصوم(ع)» در شمارگان 1500 نسخه، 364 صفحه و بهاي 95000 ريال راهي بازار نشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط