یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
در روزهای 17 و 16 مهر، ثبت‌نام و تمدید عضویت در مراکز کانون رایگان شد

ایلام- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: با پیشنهاد معاون فرهنگی و موافقت مدیرعامل کانون، ثبت‌نام و تمدید عضویت در مراکز کانون پرورش فکری در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر ۱۴۰۲ رایگان است.

فاطمه رستگار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ایلام گفت: به پیشنهاد معاون فرهنگی وموافقت مدیرعامل کانون، ثبت‌نام و تمدید عضویت در مراکز کانون پرورش فکری در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر ۱۴۰۲ رایگان است.
 
وی تصریح کرد:علاقه‌مندان، کودکان و نوجوانان و والدین و اولیای‌تربیتی می‌توانند با مراجعه به سایت کانون و یا حضور در مراکز کانون، اقدام به ثبت‌نام و یا تمدید عضویت کنند.
 
وی ادامه داد: بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از امکان ثبت نام و عضویت رایگان در روزهای 17 و 16 مهرماه، فرصت خوبی است تا جوامع هدف کانون پرورش فکری با مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون در سطح استان از امکانات و فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی و... بهره‌مند شوند.
 
وی ادامه داد: اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، دارای ۱۸مرکز فرهنگی هنری ثابت، 3 مرکز سیارروستایی و 1 کتابخانه پستی است و در این مجموعه فرهنگی، بیش از 175هزار جلد کتاب برای کودکان و نوجوانان و اولیای تربیتی در موضوعات و قالب های مختلف وجود دارد.
 
این مسئول فرهنگی گفت:در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با کمک مربیان دلسوز و متعهد و متخصص و همراهی اعضای محترم ستاد استانی گرامیداشت هفته ملی کودک برنامه هایی پیش‌بینی شده تا در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی در سراسر استان هفته خوبی را برای کودکان برگزار کنیم.

به گزارش ایبنا هفته ملی کودک از۱۵تا۲۱مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان سراسر کشور، مربیان و اولیای تربیتی،خانواده‌ها و فعالان حوزه کودک و نوجوان مخاطبان برنامه‌های این هفته هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها