چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
حضور شرکت‌هایی از هند، چین و اندونزی در ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا

110 شرکت فعال در حوزه‌های مختلف سلولزی و کاغذ از ایران، هند، چین و اندونزی در ششمین نمایشگاه تخصصی کاغذ و مقوا حضور دارند.

رضا امیدی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای این رویداد، گفت: 110 شرکت فعال در حوزه‌های مختلف کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه حضور دارند که از میان آن‌ها 8 شرکت خارجی از هند، چین و اندونزی هستند و جدیدترین دستاوردهای خود را در نمایشگاه عرضه می‌کنند.
 
وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده نیز قرار است هیات‌های تجاری از کشورهای امارت، لبنان، ترکیه و روسیه برای آشنایی با فناوری‌های نوین در عرصه کاغذ و سلولزی در این رویداد حضور داشته باشند.
 
امیدی با بیان اینکه ویژگی این دوره از نمایشگاه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان است، عنوان کرد: جمعی از شرکت‌های خلاق و نوآور در حوزه کاغذ و سلولزی، امسال در نمایشگاه غرفه دارند و کارهای نوآورانه خود را در این بخش به نمایش می‌گذارند.
 
وی همچنین از برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: سندیکای تولید‌کنندگان کاغذ و مقوای ایران در دومین روز نمایشگاه، مجمع عمومی عادی را به‌طور فوق‌العاده برگزار خواهد کرد، علاوه بر آن با همکاری موسسات و انجمن‌های مرتبط نیز نشست‌های مشترکی خواهیم داشت.
 
امیدی در پایان از آغاز فرآیند غرفه‌سازی نمایشگاه، پنجشنبه 29 تیرماه خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه یکشنبه اول مرداد‌ماه با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و صنعتی برگزار خواهد شد.
 
به گزارش ایبنا؛ ششمين نمايشگاه تخصصى بين‌المللى كاغذ، مقوا، كارتن، فرآورده‌هاى سلولزى و ماشين‌آلات مربوطه یکم تا چهارم مرداد 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها