جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
نشست هم‌اندیشی شورای ارزشیابی و نظارت بر متون نمایشی ایلام برگزار شد

ایلام - به منظور ارزیابی و نقد و بررسی نمایش‌های اجرایی، نشست هم‌اندیشی شورای ارزشیابی و نظارت بر متون نمایشی ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ایلام، به منظور ارزیابی و نقد و بررسی نمایش‌های اجرایی؛ نشست هم‌اندیشی شورای ارزشیابی و نظارت بر متون نمایشی ایلام با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست اعضای شورا درخصوص وضعیت تئاتر استان، لزوم توجه جدی‌تر به حوزه آموزش و برنامه‌ریزی در این زمینه و نحوه و شرایط صدور مجوز اجراهای صحنه‌ای با توجه به شرایط ایلام به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
در ادامه تعداد ۵ نمایش‌نامه مورد نقد و بررسی قرار گرفت که ۳ نمایش‌نامه تأیید، یک نمایش‌نامه مشروط و یک  نمایش‌نامه مردود اعلام شد.
 
بر پایه این خبر اعضای جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر متون نمایشی استان، آذرماه سال 1401 معرفی شده و تاکنون ۲۳نمایش و نمایش‌نامه توسط این شورا مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
 
شورای ارزشیابی و نظارت بر متون نمایش از شوراهای تابعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که اعضای آن با تأیید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با ابلاغ معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص می‌شوند که در حال حاضر تقوایی، حشمت الله آقایی، پورقهرمان و غلامی اعضای این شورا در ایلام را تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها