پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
انتصاب معاونان علمی و اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

عبدالهادی فقهی‌زاده، رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در احکامی جداگانه معاون علمی و معاون اجرایی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به ریاست عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه و با حضور اعضای شورای برنامه‌ریزی، چهارشنبه ٢٥ بهمن‌ماه در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه با حکم عبدالهادی فقهی‌زاده، رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی به سمت معاون علمی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمیدرضا محمودزاده حسینی به سمت معاون اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم منصوب شدند.

در ادامه جلسه، موضوعات محتوایی و اجرایی این دوره از نمایشگاه قرآن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر رویکردی منطقی در تقسیم‌بندی کمیته های گوناگون در جهت رسیدن به اهداف برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تاکید شد.


دو روز پیش (سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه)، عبدالهادی فقهی‌زاده با حکم سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به به‌عنوان رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم منصوب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط