شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸
درسنامه علم اخلاق در گام پانزدهم

مرکز نشر هاجر، وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، چاپ پانزدهــــم جلد نخست کتاب درسنامه علم اخلاق را روانه بازار کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب را محمدرضا جباران تهیه و تالیف کرده و تاکنون با استقبال علاقه‌مندان حوزه و دانشگاه روبه‌رو شده است. موضوع نخستین جلد این اثر درباره موضوعات اخلاقی اجتماعی با محوریت عبادات، آداب و حقوق اجتماعی و فردی است.

تهذیب اخلاق، نیت، طهارت، نماز، آداب کار، آداب غذاخوردن، حقوق مسلمانان، حقوق دوستان و برادران وحقوق زن و شوهر، از موضوعات این کتاب به شمار می‌آیند. 

جلد دوم کتاب درسنامه علم اخلاق در ادامه نخستین جلد اثر نیز به رشته تحریر درآمده است و محتوای آن در دو فصل به مباحثی مانند موانع رشد و عوامل رشد می‌پردازد. مخاطبان این اثر با مضامینی نظیر شهوت شکم، شهوت سخن، لغزش‌های زبان، غیبت، سخن‌چینی، ‌ثروت‌اندوزی، توبه، ‌صبر، رضایت به قضای الهی،‌ شکر، رجا، خوف، زهد، محبت و توکل آشنا می‌شوند.

پانزدهمین چاپ جلد نخست کتاب درسنامه علم اخلاق با شمارگان چهار هزار و 500 نسخه در 264 صفحه و به بهای 55 هزار و 300 ریال به تازگی از سوی نشر هاجر راهی بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط