شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
اختصاص رتبه نخست بانک اطلاعات خانه کتاب به آثار دینی

در آخرین هفته تیرماه امسال (از 22 تا 26 تیرماه) مجوز انتشار 994 عنوان کتاب در بانک اطلاعات خانه کتاب به ثبت رسید که 180 عنوان آن‌ها به آثار دینی تعلق داشت. کتاب‌های علوم عملی و کودک و نوجوان با 136 عنوان پس آثار دینی در رتبه دوم و سوم آمار اطلاعاتی خانه کتاب قرار گرفتند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از 180 عنوان کتاب دینی منتشر شده، 152 عنوان‌ حاصل تالیف و 28 عنوان حاصل برگردان به فارسی‌اند. همچنین 88 عنوان از این آثار برای نخستین‌بار و 92 عنوان آن‌ها برای بار دیگر روانه بازار کتاب شدند.

در حوزه فلسفه و روا‌نشناسی در این مدت 48 عنوان کتاب منتشر شد که 28 عنوان آن‌ها تالیفی و 20 عنوان آن‌ها ترجمه‌اند. نیمی از این 48 عنوان کتاب برای نخستین‌بار و نیمی دیگر برای مرتبه چندم تولید شدند.

کتاب «زیارت عاشورا، دعای توسل» به بهای پنج هزار ريال به عنوان ارزان‌ترین کتاب،‌ «مفاتیح الحیاه» نوشته آیت‌الله عبدالله جوادی آملی با 122 دوره چاپ به عنوان بیشترین نوبت چاپ، «ریحانه بهشتی یا فرزند صالح» اثر سیما میخبر با شمارگان 20 هزار نسخه به عنوان بیشترین شمارگان و «قرآن کریم» در هزار و 224 صفحه به عنوان بیشترین صفحه در آخرین هفته تیرماه منتشر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط