دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
کتاب باشد، دوره آموزشی مفید است

محبوبه رحمتی، کارشناس کمیته آموزش اداره تربیت بدنی استان خراسان شمالی، معتقد است که برپایی دوره‌های آموزشی تنها در صورت استفاده از منابع و کتاب‌های کاربردی می‌تواند نقش موثری در ارتقای دانش ورزشکاران،‌ مربیان و داوران رشته‌های مختلف ورزشی داشته باشد.-

رحمتی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کمیته آموزش اداره کل تربیت بدنی استان در مقاطع مختلفی از سال کارگاه‌های آموزشی را برای مربیان، کارشناسان و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌کند که سرفصل‌های آموزشی این دوره‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان به ما ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: مدرسان این کلاس‌ها هم با توجه به سرفصل‌های اعلام شده، کتاب‌ها و منابع آموزشی مناسب را معرفی می‌کنند که باید اعتراف کرد از این نظر اکثر مدرسان عملکردی سلیقه‌ای دارند. من معتقدم برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نیازمند منابع و کتاب‌های مشخصی است و در این صورت می‌توان شاهد هماهنگی دوره‌های آموزشی ادارات تربیت بدنی همه استان‌ها بود.

رحمتی با اشاره به جامع بودن کتابخانه تخصصی اداره تربیت بدنی استان خراسان شمالی، توضیح داد: وزارت ورزش و جوانان و برخی ناشران وزرشی کشور، کتاب‌هایی را با موضوع تربیت بدنی و علوم ورزشی به تناوب در اختیار ما  قرار می‌دهند، حتی در فهرست کتابخانه مرکزی اداره تربیت بدنی استان، آثاری با موضوع مدیریت ورزشی هم دیده می‌شود. به نظرم این کتابخانه می‌تواند منبع خوبی برای مدرسان و شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزشی قرار بگیرد.

کارشناس کمیته آموزش اداره تربیت بدنی خراسان شمالی اضافه کرد: هنوز تصمیمی برای دیجیتال‌سازی کتابخانه مرکزی گرفته نشده است و شاید بحث کتابخانه الکترونیک در آ‌ینده از سوی مسوولان تربیت بدنی استان پیگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط