یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶
«قتل در پنج دقیقه» با «پیانیست» ادامه می‌یابد

اثر جدیدی در مجموعه داستان‌های معمایی «قتل در پنج دقیقه» با ترجمه ناصر زاهدی منتشر شد. این کتاب که «پیانیست» نام دارد شامل داستان‌هایی است که ولف برومل و کارستن کلمان، دو نویسنده آلمانی نوشته و گردآوری کرد‌ه‌اند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه داستان‌های پلیسی دو نویسنده آلمانی، ولف برومل و کارستن کلمان، در اثری با عنوان «پیانیست» منتشر شد. ناصر زاهدی مترجم این داستان‌هاست و کتاب «پیانیست» چهارمین اثری است که در ژانر جنایی و در قالب مجموعه داستان‌های «قتل در پنج دقیقه» منتشر شده‌اند. «راز غار آبی»، «عکس فوری» و «مار اوکیناوا» آثار دیگری از ولف برومل و کارستن کلمان هستند که آن‌ها هم با ترجمه زاهدی در این مجموعه منتشر شده‌اند.

این مجموعه شامل 20 داستان کوتاه است که برومل و کلمان گردآوری کرده‌اند. «فراری‌ها»، «خبرنگار و دختر»، «دفاع از خود» و «سوداگری پراشتباه» نام برخی داستان‌های این مجموعه هستند.

در توضیح پشت جلد این کتاب آمده است: «کارستن کلمان و ولف برومل دو نویسنده و روزنامه‌نگار آلمانی‌اند که در هامبورگ، وین و لندن فعالیت دارند. آن‌ها علاوه بر نوشتن داستان‌های جنایی دستی در سفرنامه‌نویسی هم دارند. کلمان و برومل در این مجموعه علاوه بر داستان‌های کوتاه خود،‌ آثار جمعی از نویسندگان آلمانی را گرد هم آورده‌اند. مجموعه‌ای از داستان‌های جنایی و هیجان‌انگیز با قصه‌های ناب و کوتاه... قتل در پنج دقیقه.»

پیش از این نیز آثاری مانند «آدم برفی می‌آید»،‌ «غار ارواح»، «من پرواز می‌کنم» و «روح در آینه» اثر آر. ال. استاین و «زندگی را عزیز دار» نوشته یاپ ترهار با ترجمه زاهدی منتشر شده بودند.

مجموعه «پیانیست» اثر ولف برومل و کارستن کلمان با ترجمه ناصر زاهدی به فارسی در 125 صفحه، با شمارگان 550 نسخه و به بهای 6 هزار تومان از سوی انتشارات جهان کتاب راهی کتابفروشی‌ها شده است. 

این ناشر داستان‌های پلیسی متعددی را نیز در مجموعه‌ای به نام «نقاب» منتشر کرده است که «مردان بدون زنان» اثر مشترک پیربوالو و توماس نارسژاک، «مِگرِه در کافه لیبرتی» و «ناکامیِ مِگرِه» نوشته ژرژ سیمنون سه عنوان آخر این مجموعه‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط