شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
مربیان و مدیران قرآن کریم، سفیران الهی‌اند

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در جمع مدیر و کادر اجرایی موسسه اعجاز القرآن به نقش قرآن در زندگی و تاثیرات عظیم آن اشاره کرد و گفت: مربیان و مدیران قرآن کریم که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش حفظ قرآن آموزان تلاش می‌کنند، سفیران الهی‌اند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد آفتابی در این بازدید، انس با قرآن کریم و حفظ آیات الهی را موجب شفای دل‌ها و قلوب و عمل کردن به دستورات الهی را سفارش قرآن عنوان کرد. 

وی افزود: جایگاه اجتماعی و احترام جامعه، هدیه الهی به دوست‌داران قرآن است و انشاءالله همه ما بتوانیم در راه قرآن قدم برداریم و به اهل قرآن خدمت کنیم. 

آفتابی با بیان این‌که قرآن برای تمام بشر با هر تفکر، سلیقه و توانایی آمده است، خطاب به قرآن‌آموزان این دوره گفت: شما نشان داده‌اید که برای با خدا بودن هیچ چیزی مانع شما نخواهد شد. 

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ادامه داد: با توجه به رویکرد اداره کل نسبت به فعالیت‌های موسسات قرآنی و حمایت از طرح‌های آن‌ها، با تمام توان از موسسه‌ها حمایت خواهیم کرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط