دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳
برپایی سمینار آموزش مبارزه با دوپینگ در اراک

تازه‌ترین کتاب‌های منتشر شده از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران با موضوع مکمل‌ها و مواد نیروزای مجاز و غیرمجاز، در سمینار آموزش مبارزه دوپینگ که نیمه دوم تیرماه به میزبانی شهرستان اراک برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.-

عباس محمدی، سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: در این همایش دکتر افسانه گلشن‌راز،‌ دبیر ستاد مبارزه با دوپینگ، فهرستی از تازه‌ترین کتاب‌ها و مقالات تحقیقی درباره مکمل‌های دارویی و مواد نیروزا را به شرکت‌کنندگان ارایه خواهد کرد.

محمدی درباره زمان برپایی این همایش توضیح داد: زمان مد نظر هیات پزشکی استان مرکزی برای برپایی همایش مبارزه با دوپینگ، نیمه دوم تیرماه است و به احتمال زیاد چهارشنبه (18 تیر) تاریخ دقیق برگزاری این همایش خواهد بود.

وی در تشریح دیگر برنامه‌های آموزشی و پژوهشی هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی گفت: برگزاری دوره آموزشی تغذیه ورزشی، دیگر برنامه آموزشی هیات پزشکی ورزشی استان است که پنجشنبه (5 تیر) برگزار خواهد شد. ضمن‌ این‌که در نظر داریم با همکاری بهزیستی استان مرکزی همایش «نقش ورزش در پیشگیری ‌آسیب‌های اجتماعی» را هم برگزار کنیم و به احتمال فراوان این همایش در شهرستان شازند برپا خواهد شد.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی بیشترین نیاز کتابخانه‌ تخصصی این هیات را آثار تالیف و ترجمه شده در زمینه‌های روانشناسی و تغذیه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه فدراسیون پزشکی ورزشی این کتاب‌ها را در اختیار هیات‌های استانی قرار می‌دهد. در نظر داشتیم که چکیده مقالات ارایه شده در این سمینارها را به صورت کتاب منتشر کنیم اما متاسفانه به علت هزینه‌های بالای نشر کتاب و کمبود بودجه از انجام این کار معذوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط