یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
رونمایی از «ره‌پویان پژوهش» در مصلای امام خمینی(ره)

مجموعه چهار جلدی «ره‌پویان پژوهش» به قلم سیدحسین اسحاقی برای نخستین‌بار در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به همت نشر هاجر رونمایی و عرضه می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این مجموعه شامل کتاب‌هایی با عناوین «رموز پژوهشگری»، «اسرار نویسندگی»، «اصول و مهارت‌های پایان‌نامه نویسی» و «از آزاد اندیشی تا تولید علم (دور اما نزدیک)» است.

«ره‌پویان پژوهش» با هدف آشنایی با اصول، مهارت‌ها، آموزش‌ها، راهبردهای پژوهشی و تولید علم به رشته تحریر درآمده است و مولف آن اعتقاد دارد که برای رسیدن به موفقیت در هر زمینه‌ای پرداختن به مباحث پیش‌نیاز و اندوخته‌های نظری چون مفهوم‌شناسی، مساله‌شناسی، آشنایی با اهداف و روش‌های آن علم یک ضرورت محسوب می‌شود. البته این موضوع در حوزه پژوهشگری اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند.

مجموعه «ره‌پویان پژوهش» محققان را با دنیای تحقیق آشنا و تغییرات اساسی در تلقی و ادراک، پژوهش و تتبع را به پژوهشگران معرفی می‌کند. مخاطبان این مجموعه پژوهشگران حوزوی، دانشگاهی و علاقه‌مندان به تحقیق و نوآوری‌اند.

مجموعه «ره ‌پویان پژوهش» در راستای سخن مقام معظم رهبری که «بايد علم و پژوهش را به عنوان يك باور عمومى در بياوريم تا يك همت همگانى بر اين كار گماشته شود؛ يعنى حقيقتاً مسئله‏ كل نظام بشود» به رشته تحریر درآمده است.

نخستین چاپ کتاب «رموز پژوهشگری (مفهوم شناسی، منبع یابی و آفرینش اثر پژوهشی)» در 232 صفحه و به بهای 65 هزار ريال، کتاب «اسرار نویسندگی (نگارش کتاب، مقاله و گزارش تحقیقی)» در 218 صفحه و به بهای 70 هزار ريال، کتاب «اصول و مهارت‌های پایان‌نامه نویسی» در 204 صفحه و به بهای 58 هزار ريال و کتاب «از آزاد اندیشی تا تولید علم (دور اما نزدیک)» در 216 صفحه و به بهای 65 هزار ريال در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی نشر هاجر عرضه خواهد شد. هر یک از این آثار در دو هزار نسخه منتشر می‌شوند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط