سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
آقاتهرانی با آثار جدید به نمایشگاه می‌آید

«در صحن آسمان» و «15 راز و نیاز» که به قلم حجت‌ الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی به نگارش درآمده‌اند به همت نشر «برادر شهیدم» و با همکاری نشر عماد چاپ در بیست وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نگارش کتاب «در صحن آسمان» که در قالب سفرنامه زیارتی حج تمتع نوشته شده، بیش از یک سال به طول انجامیده است. 

«حج بیت الحرام»، «مدینه النبی» و «کتابنامه» عنوان فصل‌های کتاب «در صحن آسمان»اند. این اثر در 153 صفحه نوشته شده است.

کتاب «در صحن آسمان» به غیر از خاطرات شخصی حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در این سفر روحانی، تمام جزییات احکام و شرعیات حج را بیان می‌کند. تدارکات سفر، چه کارهایی باید پیش و بعد این سفر انجام داد و ورود به بیت‌الله الحرام از موضوعات این کتابند. 

این اثر به زبان ساده و روان که عموم مخاطبان بتوانند از آن استفاده کنند، نوشته شده است و برای تحقیق و پژوهش دانشجویان و محققان این حوزه قابل استفاده خواهد بود. 

کتاب دیگری که توسط آقاتهرانی نوشته شده است و به نمایشگاه کتاب تهران خواهد رسید، «15 راز و نیاز» نام دارد. این کتاب 15 دعای معروف و مهم را دربر می‌گیرد و برای هر یک توضیحاتی داده شده است. 

برای هر دعا 10 داستان کوتاه مربوط به آن آمده است تا مخاطب با موضوع آن دعا ارتباط برقرار کند. این دعاها از نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه انتخاب شده‌اند. حاجت خواستن، معرفت نفس، ولایت، مقام بندگی و عالم برزخ، عنوان برخی از موضوعات کتاب «15 راز و نیاز» هستند. 

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها