دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
رونمايی از 5 کتاب مركز طبع و نشر قرآن در نمايشگاه تهران

مدير اجرايی مركز طبع و نشر قرآن گفت: قرآن مصری، مفاتيح‌الجنان و صحيفه سجاديه در بيست و ششمين دوره نمايشگاه كتاب تهران رونمايی خواهند شد.-

محمد بابايی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب (ایران)، با اشاره به رونمايی از پنج اثر در بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران، اظهار کرد: صحيفه سجاديه، مفاتيح‌الجنان و قرآن با شيوه اعراب‌گذاری مصری برای مسلمانان خارج كشور، از  آثاری به شمار می‌آیند كه در اين دوره از نمايشگاه كتاب رونمايی خواهند شد. عنوان دو کتاب جدید دیگر این مرکز هنوز مشخص نشده است.

وی همچنين به مراسم رونمايی از سايت اين مركز در نمايشگاه كتاب اشاره کرد و گفت: ماموريت اصلی این سایت، ترويج مصحف جمهوری اسلامی و ترويج مقالات و اخبار علمی اسلامی است. قرآن جمهوری اسلامی نيز در اين سايت بارگذاری شده و قابل دانلود است. 

به گفته بابايی، آیين‌نامه جامع و سياست‌های مركز و نظرات علمای بزرگ شيعه درباره رسم‌المصحف و كتاب‌های تحقيقاتی مركز نيز در اين سايت قرار داده می‌شود و برای مخاطبان قابل استفاده است. 

مدير اجرايی مركز طبع و نشر قرآن در ادامه گفت: سايت دارالكتابه نيز در نمايشگاه كتاب رونمايی می‌شود. اين سايت به گالری آثاری كه در دارالكتابه توليد شده‌اند، اختصاص دارد. 

بابايی همچنين خاطرنشان کرد: در اين سايت مطالب علمی كه در دوره‌ها و كلاس‌های مركز مطرح شده‌اند، ارایه می‌شود. همچنين گزارش دوره آموزشی و سفر به مشهد در قالب كارگاه، برپايی نمايشگاه‌ها و گزارش و دستاوردهای جشنواره بين‌المللی كه درباره رسم‌الخط برگزار شده‌اند، در اين سايت منعكس می‌شوند. 

وی در پایان به افتتاح و رونمايی از سايت فروشگاه انتشارات این مركز اشاره كرد و گفت: این سایت به معرفی آثار و ويژگی‌های آن‌ها می‌پردازد. همچنین صفحات اوليه و ميانی و هديه مصاحف توليد شده نيز روی اين سايت قرار داده می‌شوند و پس از رونمايی، قابليت خريد دارد.

بیست ‌و ‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از 11 تا 21 اردیبهشت‌ماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها