دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کتاب «بنیادی از دانایی و وارستگی» منتشر شد

کتاب «بنیادی از دانایی و وارستگی»؛ تاریخ شفاهی بنیاد دانشگاهی فردوسی به قلم علی باغدار دلگشا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، کتاب «بنیادی از دانایی و وارستگی» به همت بنیاد دانشگاهی فردوسی و به قلم علی باغدار دلگشا تألیف شده است؛ نویسنده در این کتاب با بهره‌گیری از تاریخ شفاهی و مصاحبه با اعضای این بنیاد به فرآیند شکل‌گیری و اهداف انسان‌دوستانه بنیاد دانشگاهی فردوسی پرداخته است. در این اثر چنانکه مولف در مقدمه کتاب گفته است با چهار محور اصلی مواجه خواهید شد.

پژوهشی با موضوع نقش‌آفرینی بنیادهای خیریه‌ای در ساختار نظام آموزشی ایران، فرایند و زمینه‌های شکل‌گیری بنیاد دانشگاهی فردوسی و آشنایی با آیین‌نامه‌ها و اساس‌نامه بنیاد، مصاحبه با افرادی از اعضای هیئت امنای بنیاد با هدف حفظ و ثبت تاریخ شفاهی این مرکز غیرانتفاعی و  انتشار تصاویر و اسناد آرشیوی بنیاد با هدف آشنایی هرچه بیشتر با بنیاد دانشگاهی فردوسی از محورهای اصلی این کتاب است.

بنیاد دانشگاهی فردوسی اولین مؤسسه عام‌المنفعه و نیکوکاری در بین دانشگاه‌های کشور است که سال ۱۳۸۳ به صورت مستقل از تشکیلات رسمی دانشگاه و به همت تعدادی از نیکوکاران دانشگاهی و غیردانشگاهی و با هدف حمایت از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد تاسیس شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها