چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
مروجان ادبیات پایداری کودک و نوجوان تجلیل می‌شوند

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین آئین تجلیل از مروجان ادبیات پایداری در حوزه کودک و نوجوان در آستانه سیزدهم آبان؛ روز دانش‌آموز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رحیم نریمانی؛ مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به برگزاری  آئین تجلیل از مروجان ادبیات پایداری در حوزه کودک و نوجوان در تاریخ دوازدهم آبان‌ماه، گفت: در آستانه سیزدهم آبان و فرا رسیدن چهلمین سالروز شهادت دانش‌آموزان انقلابی در سیزدهم آبان 57، جمعی از فعالان، پیشکسوتان و مروجان ادبیات کودک و نوجوان تجلیل می‌شوند.

وی ادامه داد: در این آئین در حضور جمعی از مدیران ارشد فرهنگی کشور از 10 نویسنده و 5 ناشر برتر و فعال تجلیل به‌عمل می‌آید.

نریمانی با تاکید بر اینکه ادبیات کودک و نوجوان نسبت به ادبیات بزرگسالان از اهمیت بالاتری برخوردار است، بیان کرد: کار ساختاری و ریشه‌ای و انتقال بین‌نسلی ارزش‌ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی شهدا با به‌کارگیری زبان مشترک و ملموس برای این سنین از درجه اهمیت بالایی برخوردار است که امیداوریم مورد اهتمام جدی ناشران و نویسندگان این حوزه قرار گیرد.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید افزود: قدردانی از نویسندگان و ناشران حوزه ایثار و شهادت و حمایت معنوی از خادمان عرصه فرهنگ پایداری، رویه تعامل با ناشران و نویسندگان ادبیات پایداری، برگزاری نشست‌های تخصصی نقد و بررسی کتاب و مجلات از برنامه‌های نشر شاهد است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها