سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۵
«زندگي به سبك روح‌الله» را بياموزيم

«زندگي به سبك روح‌الله» عنوان كتابي است كه به زودي از سوي انتشارات «الشمس» خراسان رضوي راهي بازار نشر خواهد شد. اين اثر به بررسي ابعاد مختلف زندگي امام خميني(ره) پرداخته است. در اين اثر حدود 130 جنبه از ابعاد مختلف زندگي امام(ره) مورد بررسي قرار گرفته كه تمامي آنها كاربردي‌ و قابل عمل از سوي مردم، به ويژه نسل جوان است.\

حجت الاسلام علي اكبر سبزيان، مولف كتاب «زندگي به سبك روح‌الله» در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن اعلام اين خبر عنوان داشت: با توجه به اين كه در زمان حيات امام خميني(ره) و بعد از ارتحال‌شان، سيره خانوادگي ايشان از جمله زواياي مطرح نشده شخصيت ايشان بوده، تصميم گرفتم براي آشنايي مردم به ويژه نسل جوان با سيره رفتاري امام خميني(ره) در خانواده، اين كتاب را به رشته تحرير درآورم.

وي ادامه داد: سيره و رفتار سياسي و مبارزاتي مردان بزرگي مانند امام خميني(ره) براي مردم درس و تجربه بزرگي است. كتاب «زندگي به سبك روح‌الله» نيز با اين هدف و براي آشنايي زوج‌هاي جوان با ظرافت‌ها، لطافت‌ها و مهارت‌هاي ديني و قرآني زندگي حضرت امام خميني(ره) منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام سبزيان تصريح كرد: با توجه به اين كه خط مشي زندگي امام راحل برگرفته از سيره پيامبر(ص) و اهل‌ بيت(ع) است، در اين مجموعه كه بخشي از زندگي سراسر درس امام خميني(ره) را دربردارد، سعي كرده‌ام از روايات و احاديث ائمه اطهار(ع) نيز استفاده كنم.

مولف كتاب «زندگي به سبك روح‌الله» افزود: در اين اثر حدود 130 جنبه از ابعاد مختلف زندگي امام خميني(ره) مورد بررسي قرار گرفته كه تمامي آنها كاربردي‌ و قابل عمل از سوي عامه مردم، به ويژه نسل جوان در زندگي فردي و اجتماعي است.

كتاب‌ «خانه مطهر» كه به بررسي سيره خانوادگي استاد شهيد مطهري پرداخته و كتاب «خانواده بهشتي» كه سيره خانوادگي استاد شهيد بهشتي را مورد بررسي قرار مي‌دهد، از جمله آثاري‌اند كه حجت الاسلام علي‌اكبر سبزيان در دست تاليف دارند و به زودي شاهد حضور آنها در بازار نشر خواهيم بود.

چاپ نخست كتاب «زندگي به سبك روح‌الله» در شمارگان 5000 نسخه، 120 صفحه و بهاي 15 هزار ريال به زودي از سوي انتشارات «الشمس» خراسان رضوي منتشر و راهي بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها