شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۲
سروده‌های احتیاط و اسدالهی بررسی می‌شوند

مجموعه شعرهای آنیما احتیاط و علی اسدالهی با عنوان‌‌های «گوش‌های هرکس غارهای کله‌ اوست؛ در غارهایتان به نیایش بنشینید» و «الف تا ی» در نخستین جلسه از نشست‌های «هفت شاعر، هفت کتاب» دفتر شعر جوان نقد و بررسی می‌شوند.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «هفت شاعر، هفت کتاب برگزیده» عنوان برنامه معرفی و نقد هفت نامزد برتر چهارمین دوره جایزه کتاب سال شعر جوان (جایزه قیصر امین‌پور) است كه طی روزهای 22 تا 25 آبان در محل دفتر شعر جوان برگزار می‌شود.

مجموعه شعر «گوش‌های هرکس غارهای کله‌ اوست؛ در غارهایتان به نیایش بنشینید» سروده آنیما شعرهای تابستان 82 تا پاییز 86 این شاعر را در برمی‌گیرد و توسط نشر نگیما منتشر شده است.

«الف تا ی» عنوان نخستین مجموعه شعر علی اسدالهی است که بهار امسال توسط انتشارات آهنگ دیگر منتشر و روانه بازار نشر شد. این مجموعه در قالب سپید و پیرامون مضامین اجتماعی سروده شده است. 

منتقد کتاب آنیما کورش کرم‌پور و منتقد کتاب اسدالهی، حمیدرضا شکارسری خواهند بود. 

نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «هفت شاعر، هفت کتاب» که به بررسی مجموعه شعرهای آنیما و اسدالهی اختصاص دارد عصر امروز(22 آبان) از ساعت 16 در محل دفتر شعر جوان واقع در خیابان شریعتی، خیابان دولت، نبش كوچه شهید نعمتی با حضور علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط