دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۶
اختتامیه جشنواره «از آسمان سبز» برگزار می‌شود

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان با عنوان «از آسمان سبز» 24 و 25شهریور در حوزه هنری استان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری، داوری آثار هشتمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان به پایان رسیده است.

جشنواره سراسری شعر و داستان جوان از 8 سال فعالیت خود را آغاز کرده است.

شاعرانی همچون سید‌محسن خاتمی، علی ثابت‌قدم، علی کریمی، سید‌رسول پیره، امین شکراللهی ابهری، حافظ عظیمی، وحید حق‌طلب، سعیده جوادزاده، صدیقه مرادزاده، یزدان تورانی، یاسر خسروی‌زاده، کاظم بهمنی، حسین جنت‌مکان و محمدرضا طاهری برای حضور در آیین پایانی این جشنواره دعوت شده‌اند.

در بخش داستان نیز میهمانانی همچون فاطمه موسوی، شیما صمدی، مجید اسطیری و مهدی عباسی زوهان از استان تهران، رها فتاحی و وحید باقری از استان گیلان و مینا نادری و سهیل گلچین از استان اصفهان حضور دارند.

برگزاری جلسات شعر‌خوانی و داستان‌خوانی، بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی و اجرای موسیقی محلی از جمله برنامه‌هایی است که برای آیین پایانی این جشنواره در نظر گرفته شده است.

عنوان این جشنواره برگرفته از یکی از آثار سلمان هراتی، شاعر مازندرانی است.

انتشارات سوره مهر آثار هفتمین دوره این جشنواره را که سال گذشته با عنوان «مینودر» در استان قزوین برگزار شد در قالب کتابی منتشر و و در این جشنواره ارائه می‌کند.

هشتمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان با عنوان «از آسمان سبز» 24 و 25 شهریور در ساری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط