دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۰
نخستین کتاب مجموعه "سرداران" به زودي منتشر مي‌شود

يحيي نيازي در كتاب "شهيد احمد كاظمي"، اولين مجلد از مجموعه "سرداران"، به زندگي اين شهيد پرداخته است. در مجموعه "سرداران"، زندگي‌نامه‌هاي داستاني فرماندهان شهيد دفاع مقدس روايت مي‌شوند._

يحيي نيازي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) درباره اين اثر اظهار داشت: در كتاب "شهيد احمد كاظمي"، با روايتي داستاني، زندگي اين شهيد از تولد تا شهادت به تصوير كشيده شده است.

وي ادامه داد: مبارزات انقلابي، عزيمت به كردستان و لبنان، حضور در شمال غرب كشور و ايجاد امنيت در آن منطقه و فرماندهي نيروهاي هوايي و زميني سپاه پاسداران، از جمله دوره های بازگو شده زندگي شهيد احمد كاظمي در اين اثرند.

نيازي، درباره منابع به كار گرفته در نگارش كتاب "شهيد احمد كاظمي" از مجموعه "سرداران"، گفت: علاوه بر 200 ساعت مصاحبه با همرزمان و خانواده شهيد احمد كاظمي و موجود در مركز تحقيقات انتشارات روايت فتح، از منابع مركز اسناد و تحقيقات دفاع مقدس و كتاب‌هاي منتشر شده درباره اين شهيد نیز استفاده شده‌ است.

سردار سرلشكر احمد كاظمي، به همراه جمعي از فرماندهان سپاه پاسداران، روز نوزدهم دي ماه سال 1384 و در آستانه روز عرفه، در حادثه سقوط هواپيماي جت فالكون به شهادت رسيدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط