یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۳
مجموعه شعرهای جدید تاج‌بخش از راه می‌رسد

غزل تاج‌بخش، شاعر و نویسنده دو مجموعه شعر با عنوان‌های «من گلاب آوردم» و «او مرا می‌نگرد» را در قالب‌های کلاسیک، سپید و نیمایی توسط انتشارات هنر و رسانه اردیبهشت در دست چاپ دارد.\

تاج‌بخش در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره کتاب‌های در دست انتشارش گفت: یکی از این مجموعه‌ها شامل سروده‌های آیینی من در قالب‌های شعری کلاسیک، سپید و نیمایی می‌شود که با عنوان «من گلاب آوردم» منتشر خواهد شد. حدود 50 قطعه شعر را برای این مجموعه در نظر گرفته‌ام.

وی در ادامه به دومین مجموعه در دست انتشارش اشاره و تصریح کرد: «او مرا می‌نگرد» نیز مجموعه شعر دیگری در قالب‌های کلاسیک، سپید و نیمایی است که مضامین و اندیشه‌های عرفانی، عاطفی و اجتماعی من را شامل می‌شود.

این شاعر درباره چگونگی پرداختن به موضوع سروده‌هایش توضیح داد: همواره سعی کرده‌ام در اجتماع و در میان مردم باشم. سوژه‌های شعرهایم را نیز از همین ارتباط با اجتماع به‌دست می‌آورم. توجه به جزییات حتی در ارتباط با مداد کوچکی که همواره برای نوشتن شعرهایم به همراه دارم نیز بخشی دیگر از سوژه‌های شعرهای من را شامل می‌شود!

وی در پایان از انتشار رمانی با عنوان «مامون و قلاغ‌هاي آغا شازده» توسط انتشارات هنر و رسانه اردیبهشت خبر داد. 

غزل تاجبخش، شاعر و نويسنده، متولد ۱۳۲۱در بروجرد و فارغ‌التحصيل رشته مديريت بازرگاني است. وی از مهر ۱۳۶۰ به تشكيل انجمن ادبي غزل همت گمارد.

«خانه‌‌ام ابيها»، رمان‌هاي «آدمك»، «دوست ناديده»، «بر بال‌هاي پرواز و مجموعه اشعار «مامون؛ غزل باران‌هاي سنگي» و «شبدرهاي چهار برگ»، «قلم‌ها و سايه‌ها»، «پژوهش و نگرشي در زندگي حضرت زهرا(س)» و «زن، شعر و انديشه» از جمله آثار او هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط