سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۰
حضور 30 هزار داوطلب در آزمون حفظ و مفاهيم قرآن كريم

آزمون حفظ و مفاهيم قرآن كريم با حضور بيش از 30 هزار نفر، جمعه(29 آبان ماه) از سوي مركز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني كشور در تهران و سراسر كشور برگزار مي‌شود.\

مرتضي خدمتكار آراني، کارشناس دفتر آموزش مركز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني كشور، در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره عنوان كرد:‌ فراخوان شركت در اين آزمون اول مهر اعلام شد و 32 هزار نفر نيز در اين آزمون ثبت‌نام كردند. 

خدمتکار آراني با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در بیش از 600 موسسه قرآنی- مردمی تصريح كرد: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن اردیبهشت و آبان هر سال در سراسر کشور برگزار می‌شود. 

 وي يادآور شد: داوطلبان شرکت در اين آزمون مي‌توانند از روز یک‌شنبه (24 آبان) تا روز پنج‌شنبه (28 آبان) با مراجعه به سایت مرکز توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني كشور به نشانی www.QIA.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

کارشناس دفتر آموزش مركز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني كشور با بیان این که این آزمون در مقاطع سنی ويژه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، افزود: نتایج این آزمون تا پایان آذرماه از طریق سایت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور اعلام خواهد شد. 

خدمتکار آرانی در پایان اظهار داشت: ناظران مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور روز جمعه با حضور در مراکز استان‌ها از نحوه اجرای آزمون بازدید خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط