شنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۲
فراخوان بيست‌و‌چهارمين شب شعر عاشورا اعلام شد

بر اساس فراخوان بيست‌و‌چهارمين شب شعر عاشورا، آخرين مهلت دريافت آثار به اين شب شعر 10 دي و زمان برگزاري شب شعر هفت و هشت بهمن اعلام شده است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از ستاد خبري برگزاري شب‌هاي شعر عاشورا، در اين فراخوان از همه شاعران و اهل قلم عاشورايي دعوت شده تا با ارسال تازه‌ترين آثار خود در زمينه موضوع محوري شب شعر «ارتباط حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام حسين عليه‌السلام» در اين آيين عاشورايي شركت كنند.

شاعران و نغمه‌سرايان عاشورايي بايد برداشت‌هاي معرفتي خود را درباره موضوع شب شعر در قالب يك اثر خلاق ارائه كنند.

در اين فراخوان آخرين مهلت ارسال آثار 10 دي و زمان برگزاري شب شعر هفت و هشت بهمن مطابق با 11 و 12 صفر تعيين و اعلام شده است. شاعران محدوديتي از لحاظ تعداد اثر، فرم و قالب‌هاي ادبي ندارند.

ذكر مشخصات كامل نام، نشاني، شماره تماس، سن، تحصيلات و شغل عمراه اثر الزامي است.

بر اين اساس شاعران مي‌توانند آثار خود را به نشاني شيراز صندوق پستي 1341- 71345 و يا از طريق نشاني پست الكترونيكي poemashaoora@gmail.com يا poemashoora@yahoo.com به دبيرخانه بيست‌و‌چهارمين شب شعر عاشورا ارسال كنند.

ستاد برگزاري شب شعر عاشورا مطابق روال سال‌هاي پيش كتابي را در قالب درآمدي بر مراسم امسال شامل نوشتاري از محمدرضا سنگري تدوين كرده كه به نشاني شاعران شركت‌كننده در اين مراسم ارسال مي‌كند. همچنين اين كتاب بر روي پايگاه اينترنتي ستاد شب شعر عاشورا به نشاني ashoora.persianblog.ir قابل دريافت است.

علاقه‌مندان مي‌توانند علاوه بر دريافت كتاب، متن كامل فراخوان و اطلاعات تكميلي را در اين پايگاه مشاهده كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط