چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
دومین جشنواره مردمی «خواهر برادری» استان بوشهر فراخوان داد

بوشهر – فراخوان دومین جشنواره مردمی «خواهر برادری» استان بوشهر از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر شد.

دبیر دومین جشنواره مردمی «خواهر برادری» استان بوشهر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر گفت: این رویداد با نگاه به خواهر و برادری زیبای حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و الگوگیری از این خواهر و برادر برگزار می‌شود.

مصطفی فیروزی در خصوص بخش‌های این جشنواره توضیح داد: قصه‌گویی و خاطره‌گویی، عکس، شعر محلی، سرود و قول و قرارهای خواهر برادری بخش‌های دومین جشنواره «خواهر برادری» استان بوشهر را تشکیل می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد گفت: نگاه به خواهر برادری زیبای حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و الگو گیری از آن دو بزرگوار، هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی وهنری، فراهم آوردن زمینه رقابت سالم در راستای ارتقای سطح کیفی و محتوایی آثار فرهنگی و هنری با موضوع دهه کرامت و…، مسئله فرزندآوری، عفاف و حجاب و صله رحم مهم‌ترین اهدافی است که این جشنواره دنبال می‌کند.

فیروزی شرایط شرکت در دومین جشنواره «خواهر برادری» استان بوشهر را به این شرح معرفی کرد:

۱) آثار در بخش‌های قصه گویی و خاطره‌گویی، شعر محلی، سرود و قول و قرارهای خواهر برادری باید به‌صورت کلیپ حداکثر در سه دقیقه تهیه و با حجم حداکثر یک گیگابایت ارائه شود.

۲) آثار در بخش عکس باید به وسیله موبایل موبایل یا دوربین‌های دیجیتال در فرمت jpeg یا png و حداکثر حجم ۳۰۰ کیلو بایت باشد.

۳) شرکت متقاضی در همه بخش‌ها آزاد است و می‌تواند حداکثر در هر بخش ۳ اثر ارسال کند .

۴) جشنواره به‌صورت شهرستانی (سراسر استان) برگزار می‌شود و داوری آثار نیز به همان صورت انجام خواهد شد.

۵) رعایت پوشش و حجاب اسلامی در آثار ارسالی الزامی است و امتیاز ویژه دارد.

متقاضیان حضور در دومین جشنواره «خواهر برادری» استان بوشهر تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند آثار خود را با ذکر اطلاعاتی چون نام و نام خانوادگی، تلفن، نام شهرستان و سن به دبیرخانه این رویداد به نشانی: بوشهر، میدان قدس، اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۷۳۷۱۳۶۱۴ تماس برقرار کنند.

دومین جشنواره «خواهر برادری» استان بوشهر در دو رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود و به نفرات اول و دوم در هر بخش لوح سپاس و کارت هدیه به ارزش ۱۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها