شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
مهلت ارسال اثر به همایش علمی «پایداری و کارآمدی خانواده» تمدید شد

اصفهان- دبیر اجرایی همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده گفت: مهلت ارسال چکیده‌ مقاله به همایش تا ۳۰ اردیبهشت و ارسال اصل اثر تا ۳۰ تیر ۱۴۰۳ به دبیرخانه همایش تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، حجت‌الاسلام محمدجواد شفیعیان «همایش پایداری و کارآمدی خانواده» را مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی دانست و گفت: این همایش با مشارکت ۱۵ نهاد علمی و با دارا بودن درجه ISC در حال اجراست و مجموعه مقالات رسیده به دبیرخانه همایش در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

مهلت ارسال اثر به همایش علمی «پایداری و کارآمدی خانواده» تمدید شد

دبیر اجرایی همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده بیان کرد: «حکمرانی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فضیلت‌های اخلاقی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فقه و حقوق خانواده، پایداری و کارآمدی خانواده»، «باورها و رفتارهای دینی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «پویایی‌های اجتماعی و فرهنگی، پایداری و کارآمدی خانواده» و «مشاوره و برنامه‌های غنی‌سازی ازدواج، پایداری و کارآمدی خانواده»، ۶ محور همایش پایداری و کارآمدی خانواده هستند.

مهلت ارسال اثر به همایش علمی «پایداری و کارآمدی خانواده» تمدید شد

وی گفت: پژوهشگران می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دو بخش مقالات و طرح‌های پژوهشی، برای ارسال چکیده مطالب خود اقدام و پس از انجام داوری اولیه، افراد می‌توانند تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۳، اصل مقالات و پژوهش‌های خود را از طریق پایگاه اینترنتی دبیرخانه همایش به نشانی www.khanevadeh.isca.ac.ir ارسال نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها