یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
اهدای ۱۳۴ جلد کتاب از سوی اداره محیط زیست مهاباد به کتابخانه عمومی فجر

آذربایجان‌غربی - رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهاباد گفت: ۱۳۴ جلد کتاب با موضوع محیط زیست از سوی اداره محیط زیست شهرستان مهاباد به کتابخانه عمومی فجر این شهرستان اهدا شد.

حسن سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه اظهار داشت: ۱۳۴ جلد کتاب با موضوع محیط زیست با ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال توسط اداره محیط زیست شهرستان مهاباد به کتابخانه عمومی فجر اهدا شد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت خیرین و سایر دستگاه‌ها در حوزه کتاب وکتابخوانی و غنی‌سازی منابع کتابخانه‌ها گفت: به زودی این منابع پس از ثبت و آماده سازی برای استفاده و بهره مندی مخاطبان و در راستای گسترش فرهنگ مطالعه، قابل امانت و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

سالاری ضمن قدردانی از مساعدت های اداره محیط زیست شهرستان مهاباد، خواستار مساعدت و تعامل و همکاری سایر مسئولان و دستگاه‌ها در راستای رونق هرچه بیشتر کتابخانه‌های عمومی شد.

وی افزود: کتابخانه‌های شهرستان مهاباد هم اکنون دارای بخش‌های مختلف شامل سالن‌های مطالعه آقایان و بانوان، بخش کودک، بخش نوجوانان، بخش پژوهش و مرجع، بخش نشریات، بخش پایگاه اصلی، بخش کمک درسی، بخش منابع گویا، وای فای رایگان، نمازخانه و … بوده و آماده ارائه خدمات به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی و مطالعه است.

سالاری ادامه داد: با هدف خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مراجعان و تسهیل دسترسی مخاطبان به کتاب و منابع اطلاعاتی در ایام تعطیلات نوروز و آغاز سال نو، سه کتابخانه عمومی در شهرستان مهاباد پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی شدند.

وی گفت: کتابخانه شیخ شلتوت بیش از ۳۵ هزار منبع اطلاعاتی اعم از کتاب، نشریه، منابع گویا و دارای ۲۲۱۳ عضو فعال، کتابخانه فجر بیش از ۱۷ هزار منبع اطلاعاتی و ۱۲۷۵ عضو فعال و کتابخانه پرتو دانش بیش از ۲۱ هزار جلد کتاب و ۵۸۶ عضو فعال دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها