یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰
مسابقه داستان و خاطره نویسی مقام معلم و کارگر برگزار می‌شود

اردبیل- گروه داستان نویسان جمال و جلال بمناسبت روز معلم و کارگر جشنواره خاطره و داستان نویسی برگزار می‌کند.

حسن ایمانی دبیر جشنواره و مدیر سایت رسمی گروه داستان نویسان جمال و جلال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: در ادامه برگزاری جشنواره های مختلف داستان نویسی گروه جمال و جلال به پاس گرامی داشت مقام معلم مسابقه خاطره نویسی در گروه سنی کودک و نوجوانان زیر ۱۵ سال با عنوان شیطنت های مدرسه ای خاطره نویسی تا سقف ۳۰۰ کلمه ای و در بخش بزرگسالان خاطره نویسی طنز در ۳۰۰ کلمه با عنوان معلم و مدرسه است.

وی افزود: علاقه مندان کودک و نوجوان تا هفتم اردیبهشت ماه سالجاری آثار خود را می توانند به آدرس @s_ghayni و نیز بزرگسالان نیز به آدرس @hassanimani1353 در پیام رسان بله ارسال کنند.

این نویسنده بیان کرد: به بمناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه روز گرامی داشت کارگر نیز جشنواره داستانک نویسی ۳۰۰ کلمه ای در سطح کشور برای سطوح سنی مختلف برگزار می شود و علامندان تا هفتم اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این مسابقه را دارند.

ایمانی یادآور شد: از سال‌جاری آموزش رایگان داستان نویسی در سطوح مختلف از مقدماتی تا ژانرهای تخصصی با حضور اساتید برجسته داستان نویسی به صورت برنامه‌ریزی شده در روزهای معین برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در پیام رسان بله از این دوره ها بهره مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها