سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
«خودباوری» در بجنورد نقد و رونمایی شد

خراسان شمالی- به همت کتابخانه عمومی آیت‌الله مهمان نواز بجنورد نشست نقد و رونمایی کتاب « خودباوری» با حضور علی ریاحی مدوار، نویسنده کتاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رضا آدمیان رئیس کتابخانه مرکزی بجنورد، صبح سه‌شنبه در نشست رونمایی و نقد کتاب «خودباوری» گفت: کتاب خودباوری- پله‌ای به سوی کهکشان آرزوها با موضوع عزت نفس و راه و رسم زندگی نگارش شده است.

وی بیان کرد: این کتاب توسط نویسنده بومی علی ریاحی مدوار نوشته و توسط انتشارات بیژن‌یورد به چاپ رسیده است.

آدمیان خاطرنشان کرد: کتابخانه مرکزی با برگزاری نشست‌های مختلف سعی بر شناساندن هر چه بیشتر نویسندگان پرتوان استان خراسان شمالی و ارج نهادن بر مقام و جایگاه نویسندگی دارد.

وی تصریح کرد: در بخشی از این کتاب می‌خوانیم آرزو، بال پرواز انسان برای رسیدن به آسمان‌ها است. این توانایی (آرزو کردن) که فقط مخصوص ما انساها است از بعد غیر فیزیکی وجود ما نشات می‌گیرد و همچون این بعد لایتناهی است.

آدمیان ادامه داد: در گذشته‌ای نه چندان دور، بشر آرزوی پرنده‌شدن و پرواز را داشت هواپیما، هلی‌کوپتر، بالون را طراحی کرد و آن‌ها را با بالاترین سطح ایمنی وکارایی ساخت. روزی بشر آرزوی پیشگیری از انواع بیماری‌ها، میکروب‌ها و توان مقابله با ویروس‌ها را داشت؛ واکسن‌ها و داروهای مختلف به همراه شیوه‌های نوین درمان را طراحی کرد و ساخت. امروزه درک می‌کنیم که آرزوی این افراد، چه اندازه در آرامش و آسایش جامعه بشری نقش داشته است.

به گزارش ایبنا، در این نشست که با حضور متخصصان حوزه روانشناسی شهر بجنورد برگزار شد؛ علاقه‌مندان به بیان و ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود برای بهبود هرچه بیشتر این اثر پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها